| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
JOEJOE 於 2006-01-06 08:40 PM 發表:
|
網主回覆
肥揚會教到我地ga...........努力d就會合格la.....吾會升唔到班掛.....你升唔到,我點呀???記住要努力呀.......^^我地一齊比心機呀... Posted at 2006-01-07 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥揚 於 2006-01-06 07:12 PM 發表:
我教你唔係無所謂既...不過我教完你..你要記住wo...我教左你..你唔記住都無用嫁..重有呀..我d maths同a maths都唔係好勁姐...
|
網主回覆
得la.......你勁過我咪得lo....^^我好差咋.... Posted at 2006-01-07 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|