bB希既日記板丫﹏*

Hei1990
暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街﹏*
整砵仔糕丫......*
悶悶中....
發呆﹏*
父親節丫﹏*>3<...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
iRiS日記板板
六姨丈相集
阿wai日記丫....
茵既日記
詩意日記板子﹏*
論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 295
今日人氣: 10
累積人氣: 5374
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

TODAY IS:2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天
就黎考試LA.....

今日係我考試前最後 一日呀......到左下星期一我地就開始考試LA......我仲未開始溫書書呀......都吾知點算呀.....我咩都吾識呀,真係冇用呀....愈黎愈覺得自己好冇用呀......>__<不過哥哥(肥揚)話教我GA........佢D MATHS同A.MATHS都好勁GA.....^^聽日我地可能去溫書書呀....不過仲未肯定呀..今日打注咁多仙LA..吾想打呀...^^

  2006-01-06 06:43 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Hei1990 的日誌)


JOEJOE 於 2006-01-06 08:40 PM 發表:
考試la....我都唔識呀!希望肥揚可以教到我地la
好驚唔合格呀...又怕升唔到班wor....我要係maths同a-maths努力><其他科都有小小信心但e兩樣就冇信心la.....都係努力d    -
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

肥揚會教到我地ga...........努力d就會合格la.....吾會升唔到班掛.....你升唔到,我點呀???記住要努力呀.......^^我地一齊比心機呀...
Posted at 2006-01-07 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥揚 於 2006-01-06 07:12 PM 發表:
我教你唔係無所謂既...不過我教完你..你要記住wo...我教左你..你唔記住都無用嫁..重有呀..我d maths同a maths都唔係好勁姐...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得la.......你勁過我咪得lo....^^我好差咋....
Posted at 2006-01-07 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]