bB希既日記板丫﹏*

Hei1990
暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街﹏*
整砵仔糕丫......*
悶悶中....
發呆﹏*
父親節丫﹏*>3<...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
iRiS日記板板
六姨丈相集
阿wai日記丫....
茵既日記
詩意日記板子﹏*
論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 295
今日人氣: 9
累積人氣: 5333
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

TODAY IS:2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天
考試既第二日LA........

今日又要考試LA......考英文作文同埋物理呀.........英文考試考左2個鐘呀......我又吾識做WOR..........唉...做左1個鐘就差吾多做完LA........之後都冇咩野做......就訓左LA......訓到就夠鐘仙起身呀......^^訓訓下..咁就小息LA.......就溫物理LA.....今次物理都有D信心既......不過都吾知合吾合格LA...希望合格LA.....之後就去左M記食野LU.......食完就返左去學校溫左陣書......學校4:00就要清場LA.......我地就去左大快活個度溫...^^

 

  2006-01-11 07:12 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Hei1990 的日誌)


〞阿萍∼* 於 2006-01-12 12:20 AM 發表:
 
今次考試唔得咪下次lo∼唔洗咁灰喎...只要有盡過力咪得∼
 
你千其唔好去死,死係解決唔到問題,問題最終都要面對的∼
 
你死左你身邊既人會好傷心架∼
 
唔好放棄自己,你身邊有好多人支持緊你架∼
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得la........我識諗ga la........多謝你地支持我仙............
Posted at 2006-01-12 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



A蚊 於 2006-01-11 09:08 PM 發表:
無論合格與否,最緊要就是你係當中學唔學到嘢!
我依幾日都睇到你非常努力,所以唔需要太介意個結果!
我相信你能夠係每一科都可以拎到你想要既分數!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望LA.......我努力未必有用GA..........
Posted at 2006-01-11 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥揚 於 2006-01-11 07:59 PM 發表:
我搵到你勁過我既科目啦.....就係英文啦...
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉.........梗係吾係LA........
Posted at 2006-01-11 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



匡 於 2006-01-11 07:26 PM 發表:
我就死喇= =科科都香佐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉.我都香曬LA.....鳴...死左去呀....
Posted at 2006-01-11 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]