bB希既日記板丫﹏*
今日係考完試,第一日返學呀.........返到去都冇教過書呀..........成日係度派卷呀........第一堂就派左a.maths個份卷la.........唉.得46芬咋.......不過合格都算好la......^^之後就派中文個D卷LA.......中文派左作文同埋Listing個d呀.....示過e 2份都合格呀...........反而生物同化學就...吾合格la...........>__<不過依次吾合格.我地下學期再努力d la............