bB希既日記板丫﹏*
今日係最後一日返學LA........聽日就去旅行LA........大家玩得開心D LA........期待中....^^今日都冇咩事發生呀......不過今日我地lunch同左唐sir食飯飯呀..........佢同我地傾左d野..........不過傾咩就吾同你地講la.......想知......就問下我...睇下我會吾會同你地講呀........