今日朝早又要當值LA~~~ 今日娉婷終於比我守大門口la~~~唔洗再守後梯la~~當值個時又係咁同[[塋]]傾計計呀~~~同佢傾得好開心呀....又多野傾,,又傾得埋wor~~之後就守2d班la~~~守依班本來都冇咩野ge~~但係又見到你,,你好似......唔話比你地知~~呵22 之後都冇咩事發生lu!!到左中文堂,,我就出左去做口頭報告la~~個時超驚驚呀~~鳴22 不過有係係度[[支持]]我,,我就冇咁驚驚la!!多謝你地仙﹏*我講完之後,,,又到左佢地問問題既時間LA!~死人何家駒又問埋d我唔想答既問題wor~~佢超賤格aR
~~咁我本書書係"假如從來沒有他"la佢又問我個個"他"係邊個woR...唉~~到左D唔知咩堂我好唔舒服呀!!!想嘔
,,放學個時個頭又超暈....又咳woR﹏*>_<你今日因為要補測,,所以你冇送我返屋企....好彩有曉燕,,揚,,成送我咋.....THX你地呀....>3< 今日落雨雨呀....


|