| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 3 月 24 日 星期五  | |
| 唉.... |
今日,,佢好早就黎左la~~~佢又以為我今日當值wor......> <之後都冇咩事發生la﹏*到左pe堂,,我又喊過la~~~佢又唔知爬d咩喎﹏﹏驚驚中~~鳴22!!之後phx堂都係咁悶la~~~今日好冇心機聽書書呀~~=3="到左eng堂,,miss唔知咩黎左講sba d野呀....今日比曉燕問我野呀,,我又唔識wor~~蝦人ge~~~鳴22,,之後中文堂我係咁玩人呀﹏*呵22,,玩"豪"呀,,,問到佢唔知點答我地好,,,^.^之後冇事發生了﹏*唉~~今日你又冇送我返屋企la!!!多謝平平同曉燕送我返屋企la﹏*錫曬你地丫~~>3<
|
刊登時間 ︰2006-03-24 06:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿匡 於 2006-03-25 07:10 AM 發表:
|
網主回覆
頂你呀.......... Posted at 2006-03-25 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pethk 於 2006-03-24 10:38 PM 發表:
我都有部你傾計呀!係咪?唔好唔開心啦!哥哥會陪你!
|
網主回覆
你咁遲仙打比我....哼~~~ Posted at 2006-03-25 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
� 於 2006-03-24 07:22 PM 發表:
|
網主回覆
=3="...我都冇諗住問呀......激死 Posted at 2006-03-25 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
� 於 2006-03-24 07:10 PM 發表:
|
網主回覆
我都冇問你~~=3=" Posted at 2006-03-24 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|