今日朝早要返去學校補課呀......
今日要補中文同a.maths呀﹏*中文堂都冇咩點聽佢地報告呀....
發下夢咁就一堂la~~~時間真係過得好快呀...呵﹏﹏之後就有4個字小息la~~~
咁我就伏左係張枱到....因為唔知做咩個頭超痛呀~~鳴22~~
之後a.maths搞到我冇咩堂心機聽書書呀~~又唔係好想做數喎﹏*
咁就無無僚僚過左一堂呀~~放左之後,,我地就出左市中心
買書書la~~~匡仔,,平平,,joe joe,,肥揚佢地幾個就
去左食野lu~~我,,芷棋,,曉燕去左買書書
呀....我今次買左3本書書呀....都係好平咋~~
之後都返屋企lu~~
[[哥哥,,唔知你係未嬲,,不過我都要同你講返sor仙~~~]]
希望你原諒我e個傻傻地既妹妹la~~

|