| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 3 月 27 日 星期一  | |
| 今日好似激嬲左你丫.... |
今日終於返學學啦,,唔洗再係屋企咁悶悶啦~~^.^之後返到去都冇咩特別,,,
今日既中文堂好似冇曬心機聽書書丫~~都唔知點解??鳴22~~到左
maths堂成堂係度計數數丫...悶爆....XD 之後BIO堂D時間
好似過得好快咁....咁就到左LUNCH既時間了~~LUNCH
陪左曉燕,,平平,,匡仔,,宇,,棋去左京都買飯飯丫....
CHEM冇事發生,,今日既英文堂好難得唔洗
補課課呀....呵22 之後就等埋曉燕佢地
一齊走LA....不過JOE JOE好似嬲左
我丫....係度同佢講返"SORRY"仙
希望你會原諒我啦...唔想見到你
唔開心丫.....>__< 之後去左
盈豐陪宇買書包丫....之後就
返屋企啦~~>3<

|
刊登時間 ︰2006-03-27 06:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
軒哥哥 於 2006-03-28 07:38 AM 發表:
我一早起身幫你留言呀,hehe,今日考a-math啊,2.5hrs...坐死人啦!!
|
網主回覆
好好人丫﹏*哥哥......>3< 咁你都要諗ga.....做得黎都差唔多啦...比心機丫﹏﹏你要加油丫....... Posted at 2006-03-28 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
〞阿萍∼* 於 2006-03-27 09:33 PM 發表:
你唔係話要寫埋〝係盈豐見到個d...話買...〞落去咩∼?不過唔寫好過寫=.=”
|
網主回覆
哦哦﹏*ar匡話要買特大比你喎.....呵22[[講笑中]]] Posted at 2006-03-27 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|