| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
| 唉﹏* |
今日又唔洗當值丫..........可以訓晏d啦!!!yeah~~^.^之後joe joe黎到又唔打比我喎....
你無啦啦企左係門口.....鳴22 之後返到去都冇咩野發生啦......到左eng堂...我又
記得帶data file 喎.....之後phx堂又話我地喎....激死丫....maths又唔記得左
做數數丫...要留低丫....頂佢丫....到左放學....我又要留低做數啦....鳴22 之後等埋曉燕佢地,,我
地就返屋企啦.......^^ 今日匡仔同平平一齊既大日子丫.....希望佢地可以開開心心啦﹏*
|
刊登時間 ︰2006-03-28 11:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
〞阿萍∼* 於 2006-03-29 12:59 AM 發表:
5 5 ∼ 你 同 j o e j o e 都 要 開 開 心 心 既 日 子 呀 . . .
|
網主回覆
知啦........ Posted at 2006-03-29 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|