| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 3 月 29 日 星期三  | |
| 又多對戀人啦...... |
今日返到學校點知未做功課丫......鳴22 跟著咪快鬼d做埋去囉.....之後就到左
英文堂既時候了,,,e堂要測驗丫.....唔係好識丫....之後小息去左搵陳sir
背返d公"色"喎.....之後上phx堂同chem堂la.......phx堂就悶爆丫....
chem堂係度傾計計丫....^.^比曉燕玩丫....鳴22 之後到左食飯飯既時間
啦....今日敏同我地一齊食丫.....yeah....之後/\/\iss leung話肥揚
同joe joe測驗唔合格丫.....竟然我合格丫....開心中....yeah﹏﹏*
之後放學,,我地等埋曉燕佢地就走啦....今日曉燕同宇一齊左啦...
希望你地開開心心丫.....曉燕唔好好似之前咁
丫,,知唔知丫.....
我會記住11月24日架....大家知唔知咩日子呢????呵22
|
刊登時間 ︰2006-03-29 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你梗係知咩日子啦.....我同你一齊既大日子丫....你要記住丫....知唔知丫.... Posted at 2006-03-30 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你個衰仔丫......玩野丫...... Posted at 2006-03-30 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
A2345 於 2006-03-30 12:15 PM 發表:
咁大懵架...唔記得做homework....^^
|
網主回覆
係丫....鳴22﹏*哥哥....>3< Posted at 2006-03-30 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ying* 於 2006-03-29 10:48 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈﹏*你想知丫....好la...講比你知.....就係我同joe joe一齊囉...... Posted at 2006-03-30 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
〞阿萍∼* 於 2006-03-29 09:04 PM 發表:
55∼我都估唔到佢地會咁快架∼我都係度祝福佢地開開心心過佢地既每一天啦∼
|
網主回覆
係丫.....見到佢地開心就ok 啦~~~ Posted at 2006-03-29 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|