bB希既日記板丫﹏*

Hei1990
暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街﹏*
整砵仔糕丫......*
悶悶中....
發呆﹏*
父親節丫﹏*>3<...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
iRiS日記板板
六姨丈相集
阿wai日記丫....
茵既日記
詩意日記板子﹏*
論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 295
今日人氣: 9
累積人氣: 5394
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

TODAY IS:2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天
補習習丫~~

今日7:45就比我媽媽嘈醒左啦~~佢叫我起身補習喎﹏*又鬼死咁攰攰...不過為左d成績

好d~~幾攰都要起身啦~~哈22﹏*之後開左陣電腦玩啦∼∼到左8:30曉燕打比我

話”佢依家係輕鐵站喎”∼咁我咪話”我依家落去同佢一齊返去囉∼∼哈∼∼

之後同佢一路傾計話咁快就到左啦..到左美樂,,9:00都未到,,個時仲係未入得..

咁我同曉燕傾下計計,,講下笑咁囉...之後見到人入去,,我地咪入囉~~呵22

之後曉燕入到去比人話"係未新同學仔呢??"之後我咪係度笑佢囉~~哈22~~

張SIR黎左之後,,佢係咁講...講得超快喎~~曉燕跟唔到丫...真係比佢激死丫~~

之後放得個時,,AR SIR問曉燕D成績囉.....佢話遲D約我地補課丫~~^^

咁又搭車車返盈豐再補物理啦~~我搭車個時,,我唔記得左有冇拍卡丫...

咁我咪叫郭振豪幫我落車睇下囉....唔該曬你丫~~>3<  物理個AR SIR又話約我地補

課課丫~~個AR SIR讚我勤力左丫....哈....有曉燕係度陪我,,我仙咁乖乖咋...>3<

放左之後,,我同曉燕去左食飯飯丫...見到MISS  LAI丫...咁我地咪問佢

天日係未要交LOG BOOK囉...佢話要喎.....><  唉...超多功課丫...

之後又唔想返屋企...咁同曉燕去左青田個度傾計計啦...

傾左好多野丫...傾傾下...叫左平平落黎一齊傾啦....又去左曉燕屋企落下喎~~

到左4:00就行返屋企LU~~

p.s:我隻腳腳"魚"左丫~~好痛痛丫﹏*><

  2006-04-09 05:16 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Hei1990 的日誌)


lan33442000 於 2006-04-09 07:59 PM 發表:
乜你地咁多人一齊補既...又郭振豪..又你...又曉燕...不過你地咁多人一齊咪開心囉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係啦.呵22
Posted at 2006-04-09 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-04-09 06:37 PM 發表:
好多人去補習喎....真係咁需要咩...?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫﹏*成續差ma~~
Posted at 2006-04-09 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]