| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 4 月 19 日 星期三  | |
| 返去補課啦﹏* |
今日開始返去學校補課課啦﹏*>W< 一朝早起左身...唔知搞咩丫....之後
玩電腦啦....玩左一陣...就換33返學學啦~~今日補PHX同CHEM丫..
PHX就做exercise啦.....chem就默書書同派測驗卷丫....唉..
默書又唔係好識喎....點知派測驗戈時,,又唔合格丫.....
[[好冇用丫]]~~唉﹏*得15/50....之後lunch又去左大
快活食野丫....我冇食丫....冇錢錢丫...鳴22 之後返去學校
補英文啦.....放左之後,,,仙4點幾....6點就返左屋企啦啦~~
p.s:開始諗通了....大個女啦....唔可以再為d小小事而煩丫~~只希望[[嵐嵐同佢可以開開心心丫﹏*]]

|
刊登時間 ︰2006-04-19 06:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
A2345 於 2006-04-20 09:17 AM 發表:
|
網主回覆
要丫~~ Posted at 2006-04-20 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-04-20 02:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|