1* 今日係幾號: 1月7號*
2* 有心理準備做呢100條未:梗係有na = =
3* 最鍾意聽咩歌:唔係hip hop就得na=]
4* 你有無潔癖: 有掛..
5* 鍾意ICQ定MSN多:msn(icq成日hand)
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 平心靜氣->興奮過度
7* 最後一次睇咩戲: 唔記我jor na..maybe"大無謂"..
8* 住係邊區: WTS~
9* 最想得到咩: 人地ge祝福掛*
10* 曾經愛過最衰既人: 未拍拖le...
11* 有無後悔愛過佢: 冇*=]
12* 有無想過幾時結婚: 冇na..
13* 你覺得最可怕既係咩: 人心掛..聽人講..
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: maybe KIKI*/\/\
15* 如有識左幾耐: 1年都有na...
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/HoneyRainbow
17* 最討厭的人或物: 人:利用人,,出賣fd子,,校長,,何粉&某d ms,,sir 物:未諗到..
18* 屋企電腦係唔係廢既: 唔係掛=[
19* 最想多謝邊個: fd子,,mama
20* 近排有咩令你有好大壓力: 冇=]
21* 有無得罪過人: 有掛><
22* 如果有得罪左邊個: 唔記得lu..>
23* 用咩牌子既筆做功課: 唔定架/\/\
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 都未do晒..點會呀..
25* 第一次拍拖係幾時: 未拍拖唷**
26* 記咩最叻: Eng掛=]*
27* 有無講過粗口: 有ge..你信唔信丫??
28* 最討厭咩天氣: 勁hot&勁cold
29* 最鍾意哪細理: 咩係細理呀??
30* 鍾意男定女: fd子就女..戀人就梗係男na..
31* 支唔支持同性戀: ok na
32* 最討厭的數字: 7,,8,,9><
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:男:專1,,關心人的 女:野蠻,,煩人
34* 有咩秘密唔同人講: love who,,自己的
36* 數出你最愛既朋友: kiki,,kiko,,嘉如,,月b,,紅紅..仲有好多
38* 係唔係乖學生: 1半na..呵呵..]
39* 依家幾歲: 13*
40* 數口叻唔叻: 唔..叻
41* 去開邊間超級市場:百佳lor..唔好諗邪野呀..><
42* 你覺得你係咩人: 好人中的壞人..55
43* 口頭禪係咩: 唉~
44* 怕唔怕黑: 幾na..
45* 上網多數做咩: 睇diary,,做hw...
46* ICQ no.係咩: 249356003
47* 會唔會日日都打日記: of coz會na=]
48* 幾度先會開冷氣: summer&勁hot
49* 偶像係邊個: Rainie,,阿Gill
50* 做左一半啦開唔開心: of coz hapi/\/\
51* 最喜歡哪一套動畫: 外星BB
52* 細細個個時得唔得意: ok na..
53* 有D咩古怪既習慣: 無nana kai笑
54* 覺得自己尚算正常嗎: 55..
55* 做過最LOR既事: 唔知..好幾樣
56* 讀近咩班: 2D(人地話精英班,,我覺得幾廢)
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 冇
58* ICQ HANG左你會點: 開返..or唔開
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇na..愛佢地呃做mood?!
60* 最鍾意香港邊一到: MK
61* 最鍾意講既單字: 唉,,車,,咦,,shit
62* 最討厭咩戀情: 3or以上角戀..
63* 鍾意睇邊一類型既戲: love,,
64* 鍾意韓國定日本多D: Japan
65* 點解鍾意呢個國家: 型掛..
66* 最怕既動物: 昆蟲&兩棲類><
67* 依家有咩目標: 冇..讀好d書掛..
68* 最想學習哪一種語言: maybe日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 見書就睇的..?!
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 3樣都唔放棄得唔得呀??
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有掛..
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇..
73* 電視劇值唔值得追: 好睇咪追lor>.<
74* 會唔會幫呀媽做家務: 有..but好少
75* 你係屬於被動定主動既人: 被動na..
76* 形容你最討厭既人個樣: 樣爆
77* 上網最唔好既地方係咩: 冇掛..
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 我用WinMX的..><
79* 有無想過要整容: 冇..
80* 覺得自己最令既地方:冇..
81* 有無界過手:of coz 冇na...我咁乖
82* 最想養既動物: 狗仔..(迷你史納莎)
83* 覺得自己衰唔衰: ok na..
84* 有無兄弟姊妹: 有..1個brother
85* 係唔係淆底怪: 唔知
86* 最唔相信邊個: 某d人..
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 打ba佢
88* 見過最核突既事: shit..or死rat
89* 屋企有無種花: 有..
90* 返學會唔會著冷衫:of coz著na..咁凍
91* 有無鍾意人: 冇果個唔係人lor..
92* 最鍾意咩顏色: 黑&白..最襯的
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: EdIsOn
94* 知唔知道神係咩: 我的神就是耶穌na..
95* 上咩堂先會訓覺: 上堂唔sleep的..
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有架..做乜都得..
97* 如果你有三個願望你想做咩: 識多d fd
98* 最鍾意既運動係咩: 冇..
99* 塔咩車返學: 行路..我的sch離我不遠
100* 眼唔眼訓:梗係唔na..而家先6點幾
*恨就恨心胸 調戲人太衝動
|