今日要返學lar..早jor1個字起身..
換好晒3,,就趕hw la..幾乖..係曳呀..
then拎埋個袋就走人..
出到門口有種feel覺得自己係漏jor d野未拎..
去到bus stop,,先醒起冇帶rice..死lar..
返到學校,,勁問人有冇帶rice,,點知個個都有..唉∼
then集隊la,,聽條白chi講"廢腑之言"..煩∼
上jor engx2,,冇乜野..but冇帶E.T..
then人文,,玩∼慣jor,,阿sir發火..驚驚..
Music,,唱歌,,聽故仔..
H.Ex2,,冇帶rice問人借..thx,,月b,,katy..
lunch,,冇食mum mum..
Mathsx2,,小wing勁玩比阿sir罰..收la..
派張死人工作紙又唔明佢up乜,,唔識做..
放學,,還書,,then走人..見到某人..
*老實說你眼光都不算差 她起碼 舉止比我優雅
|