Christmasx10
仲有1日就係2006年lar...今日9點幾就起咗身,,then梗係play compu la..paly到2點就"交機"..我就睇電視,,睇睇吓好悶..咁就搵d舊ge YES!睇,,有幾悶有瑜伽做,,就跟住做..好白chi呀...做做吓放棄,,睇電視..睇到5點就出去我大伯娘度食飯,,d餸好好味呀..then10點就返home..返到去睇"龍咁威",,點知冇乜點睇過...then12點幾就瞓lu..