傷心
Today家長日..我1 on咗就係咁問人幾點見..到咗2點半,,就去洗白白..洗完就出去見lu..返到去就上24,,但係李文就見緊..咁唯有等la..終於出嚟lar..佢幾個fd問佢考第幾..佢話第1,,but係全班第1...我心諗,,既然李文就都攞咗第1,,咁我即係唔會有望la..入到去坐低咗,,阿sir就話我全班考2x..唉∼無奈...都話咗架la..傾咗1陣就走lu..
*聽日終於正式放假,,but有好多hw呀..