Day4,,I.Sx2,,又係做實驗la..P.Ex2,,跑完4個圈..Ms就話上6樓玩乒乓波,,咁就叫我地跑上去la..咁我地成班女仔咪係咁跑lor..上到去Ms都未到..車∼玩咩..搞到我喘晒氣..之後就開始玩..玩到咁上吓,,就返落去la..喺我地好"知柔"咁行落去嘅時候,,嘉如佢地嗌咗1吓,,然後又係咪跑..我仲以為有果d嘢,, 原來係Ms叫我地快d落去,,唔係跑10個圈..冇Ms咁好氣..就嚟比佢玩死..Maths,,今堂都算有聽書咁la..中文,,又要作文..唉∼Putogha,,又睇老張lar..如果堂堂都睇老張就好lar..英文,,Ms教咗陣書就比功課..then放學..
|