Day2,,超乖..做淨1樣hw..呵呵...Artx2,,咁有5,,6個都冇做hw,,就喺Art趕la..劉wing果度成日做第2d嘢,,成日比Ms話..我地就趁機做hw..畫畫la,,幅畫勁樣lor..冇眼睇..中文x2,,做listening..唔明份嘢up乜...Engx2,,又係教書lor..then 放lunch..Mathsx2,,教咩相似..仲衰過教全等,,1d都唔明,,有聽書都唔明..死唔死?then落堂..Ms留d未交hw嘅喺度,,話做埋先走得..,咁咪做lor..車∼做完就上library攞書,,攞完就返home..
|