Day6,,好險呀..我今日差唔多7點11先出門口,,返到sch入咗門口先打鐘..嚇死...then人文x2..阿sir教咗陣書,,就叫我地分組討論洗錢d嘢..我地果組冇乜點傾..劉wing,,牙菁同彩雅妹喺度玩包剪鎚,,輸咗要比人打手..最慘係劉wing,,隻手比牙菁2個打到紅晒..到我地組講果陣,,又話去影班相..入到hall,,叫我地除冷衫..凍到我丫..排隊影果陣,,見到1個stocking..寫住個love字,,突然間超唔gar..仲細聲鬧佢"love你人頭咩love.."影相lu,,我企咗喺第3行..呵呵,,係咪我高咗呢?影完相返到課室就落堂lu..Engx2,,Ms第1堂上咗52做eng-class..做完就落返課室教書..Compux2,,今日要整嘢lar..1路聽1路想瞓咁,,到做果陣真係唔識做..最後求其掟份嘢就算lar..食完lunch見到果個人,,唉∼中文,,又係咁..中史,,Ms叫我地做果張唔知咩紙..做做吓,,Ms走咗去影相..又係果2個prefect..我喺度玩都唔理..跟住又多1個,,咁我咪企咗起身好大聲咁"唉,,而家d.."跟住岩岩入嚟果個bea咗我2嘢..跟住我心諗,,bea咩bea..你知我講乜咩..白痴仔..then佢走咗..果2個廢物喺度傾計,,唔理我地..跟住mani話"搞錯呀,,prefefct喺度傾計..-.-"Ms終於返lar,,冇幾耐就放lu..落到去又見到果個人..help"放學買咗枝水比kiki,,之後就同shirman走咗lu..
|