對唔住
Today原本我要返教會兼hold cell..but唔知yy唔想返..so搵個籍口推咗...sor呀,,各位三石cell嘅cell員..then play compu play到6點到,,就交機la..7點幾再出去食飯..食完返嚟就睇tv,,睇到11點幾就sleep lu..