11點幾起咗身,,then食mum mum..1點幾,,劉wing打嚟搵我,,話陪佢返學校攞嘢..咁2點3就開咗compu,,2點7就出咗去..返到sch,,攞完嘢就做咗陣hw..then就影咗1,,2張相..劉wing話去公園影喎,,then就起行去公園..去到公園有5,,6個阿婆,,but冇我地冇理到佢地..劉wing爬咗上1個架嘅上面,,幾驚lor..佢仲要爬咗幾次,,仲要影埋相..then我地都影咗幾張,,4點2就走咗lu...今日勁開心,,係Christmas holiday第1日出街...仲要係同劉wing tim..呵呵..
*勁想返學呀,,放假好悶呀...
|