Christmasx3 興x2
今日比10幾廿個電話嘈醒..煩死呀..之後發現全屋人都唔喺度..then冇理到,,開機la..12點幾我阿哥返咗嚟,,睇電視..睇到咁上吓,,我阿媽打電話返嚟..我阿哥話阿媽去踩單車,,我冇去留喺home..之後發生咗d嘢好嬲,,唔想講呀...