今日2號lar,, 聽日又要返學..真係麻煩..
估唔到個幾禮拜假咁快就放完..唉∼
聽日返學maybe冇變..or個個人都唔同jor..
但1諗起聽日要7點3起身就想死呀..冇得瞓耐d..
咁都好ge,,d衰人唔可以比咁多功課..
死lar,,聽日要eng默書..數學又好似要小測..
救命呀,,算la..冇人救到我架lar..
今晚要早d瞓lar..琴晚睇叱咤睇到2點..
唉∼Twins最慘,,又要拆夥,,又勁多人批評佢地..
Sa琴晚爭d cry,,Gill仲ok..
都06年la,,仲係咁點得架?
希望個個開心d la..
*其實我最想不顧一切 無謂要後悔一世
|