Happy New Year
今日係06年1月1日,,又係1個新開始.. 11點起jor身,,唔見晒d屋企人.. 12點幾食lunch,,then借jor我阿哥部mp4 lai聽.. 1路聽,,1路做hw..係咪好乖呢?? 做到3點就play compu..同人傾msn.. 傾到6點幾,,就出jor去食mum mum.. 坐我大伯去架車去kt食上海野,,but有幾樣都好辣.. 係就係辣jor d,,都幾好味丫... 食完又坐返佢架車返home lu..
*原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味