正式放Christmas holiday lu,,today係第1日..冇咩嘢做..經過琴日嘅事,,心靈大受創傷...覺得自己好失敗..唉∼到6點幾就出咗去食飯..好討厭呀..我大伯娘個阿媽行路仲慢過隻龜,,搞到要成班人等佢..自己都唔好意思la..未出去食飯之前呀,,喺我屋企阿之阿jor..去到食飯果度呢,,就好似啞咗咁..未見過d阿婆咁黑人憎,,1把年紀都唔化..如果唔係有人喺度+比面佢,,打死咗佢好耐lar..死8po..搞到我勁興...我大伯娘話佢自己行街,,就行得好快,,唔洗人扶..但係同人地1齊呢,,就行得好慢,,仲要人扶..勁賤lor..唔係我唔敬老,,而係你1把年紀,,洗唔洗做d咁嘅嘢呀..唉∼唔講lar..討厭..
|