Christmasx4 平安夜
平安夜,,11點幾起咗身..睇電視,,睇"千機變"..睇到3點3就返教會...返到去就開cell,,第1個咩checkpoint,,跑到我地死死吓..第2個,,要整爆人地個氣球..then團契la..唱詩,,玩game,,交換禮物..6點幾就走..阿情佢地去報佳音,,我就返屋企..返到home,,就開compu..傾msn..
*聽日就係Christmas lar..Merry X'mas..