◇*夜幻.紫櫻桃.]
再多的承諾﹏*;/也只不過是謊言"<||** ]]_

|[▅_﹏再多的甜言蜜語]|!||*'也只是一場虛假的夢
I_LoVe_520
暱稱: ◇*夜幻.紫櫻桃.]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
復活節最後一日假期
佢生日啦T T
賀卓丫.....
意想不到......
已經好累了
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
icq/msn金句
星座分析
聊天、討論等等
暗戀句子〝<*°
熱舞街
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 84
今日人氣: 2
累積人氣: 2218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 20 日  星期五   陰晴不定


同丫豪一個月啦~ 分類: 未分類

今日又到星期五啦~

岩岩同丫豪一個月啦~

今晚8點幾就出左去

同細雨、丫豪,仲有個女仔

四個人系公園坐

之後又去左曉麗苑

丫勇同火柴系果度等我地

丫豪同丫勇、火柴玩啤牌

途中細雨同果個女仔行開左

就黎12點返上秀茂坪

原來細雨同果個女仔返左秀茂坪度

仲有其他人,丫勇就返左屋企先

12點幾天氣唔好,之後細雨同果個女仔,我同丫豪上左細雨屋企

就黎2點我自己行返屋企

但係行到丫豪屋企樓下,就比幾個警察查生份證

不過我冇帶,所以警察跟我返屋企

查完警察就走,比阿爸鬧

就黎3點先訓教



2009 年 2 月 19 日  星期四   陰晴不定


退出姊妺圈 分類: 未分類

今日開始蠍子和楊桃再也不是我的契妺了~

因為這幾天發生了一些事情,也許......真的是我的錯

令到我自己都不知道怎么辨、怎樣面對......只怪我自己

所以最後我自動退出了蠍子和楊桃的姊妹圈

也許...我真的不配做他們的契家姐

           也許...我根本和他們的世界是不同

                      也許...我較適合擁有自己一個人的圈子

                                 也許...我根本就不需要朋友了

雖然認識蠍子已兩年了

但是有些東西是不可能一輩子的

朋友就這樣說斷就斷,我也不是第一次了

對我來說...在我前男友都可以這樣說斷就斷,一剎間變為陌生人,何況是其他人呢?

所以在任何人眼中不可能發生的事也會有機會發生

我從沒有當任何人是玩具,請蠍子不要誤會

今次只是我的問題,都只不過是退出姊妹圈,沒有什么大不了

所以大家不必要流淚

而蠍子和楊桃少了我一個又不少,多我一個又不多

因為他們身邊還有其他人

現在我已不是他們兩個的契家姐

任何關於自己的事也不必要再說給對方聽

蠍子和楊桃已經與我無關

只做回平凡、普通的朋友

如果說我太絕、冷血、冷漠、無情也算了....我不在意了



2009 年 2 月 14 日  星期六   陰天


情人節 滿足 分類: 未分類

祝大家

情人節快樂 !

今年情人節都好開心丫...

都可以話係群體情人節

中午12點幾行去我男友屋企接佢一齊行去秀茂坪阿妹屋企

之後我、我男友、阿妹、細雨、仲有兩個我男友既朋友一齊系商場一間餐廳食野

食完得返我、我男友、阿妹、細雨撘巴士去九龍灣

行左去彩霞,我阿妹D朋友,丫威、丫安、妙珠

之後多左小白、倉鼠、乳豬、老朱,仲有一個係乳豬個朋友

下午就係系果度玩啤牌,6點幾就7點就行去Megebox

決定去溜冰,不過11個人去食野先

最後食M記,食完就溜冰

8:30入場,情侶優惠價$88兩位

原本我唔溜架~因為我唔識丫

不過算啦~有我男友系到

入到場我抶住自己溜

我叫我男友去溜

仲話我自己可以搞掂

到左場既盡頭,諗住過對面

但係段路係冇其他野比我抶住行過去

好才男友系到,係佢拉住我過架

之後我又叫佢去玩

隔左陣有個男仔同我傾計

最後到第二個圈過對面果陣

佢話同佢一齊抶住過對面

過程我有望過我男友有冇咩反應

我看唔穿佢既感覺,佢掩飾得太密實啦~

過到對面,小白話我聽佢去問我男友野

我男友同小白講話我同果個男仔係野,只係互相抶持

我覺得我男友好好丫...

最後我識少少溜冰,我男友拖住我圍住個場溜,好好玩丫...

不過有一次我累到佢陪我跌埋一份

下次我準備跌既時候,我會叫佢放手比我自己一個跌

10點完場,我男友既細佬丫勇放工過左黎

姐有12個人..之後又行返去牛頭角

我細妺偷偷同我講係場果陣我男友拉住佢溜果時見到我同另一個男仔拖住行

我細妺見到我男友全程既注意力都係望住我

於是我細妺多口問我男友係咪吃醋

搞到佢跌左一下......

系行返去牛頭角既路

我回憶上年情人節果陣

上年情人節同輝輝系元朗果陣

唔知佢今日又點過呢?

唉...算啦....唔再提啦

都係今年情人節最開心

好難忘......我第一次溜冰就係今日既情人節

雖然趺左幾次,但係好開心

到左牛頭角我小學後面既公園又見到一班人

係我阿妺識架 = =

到左就黎12點,我、我男友、丫勇、老朱同小白撘地鐵去藍田

送左小白返屋企,之後我地四個飛的士返屋企

返到屋企就訓啦~去左成日都好累

聽日仲要返工添~