祝大家
情人節快樂 !
今年情人節都好開心丫...
都可以話係群體情人節
中午12點幾行去我男友屋企接佢一齊行去秀茂坪阿妹屋企
之後我、我男友、阿妹、細雨、仲有兩個我男友既朋友一齊系商場一間餐廳食野
食完得返我、我男友、阿妹、細雨撘巴士去九龍灣
行左去彩霞,我阿妹D朋友,丫威、丫安、妙珠
之後多左小白、倉鼠、乳豬、老朱,仲有一個係乳豬個朋友
下午就係系果度玩啤牌,6點幾就7點就行去Megebox
決定去溜冰,不過11個人去食野先
最後食M記,食完就溜冰
8:30入場,情侶優惠價$88兩位
原本我唔溜架~因為我唔識丫
不過算啦~有我男友系到
入到場我抶住自己溜
我叫我男友去溜
仲話我自己可以搞掂
到左場既盡頭,諗住過對面
但係段路係冇其他野比我抶住行過去
好才男友系到,係佢拉住我過架
之後我又叫佢去玩
隔左陣有個男仔同我傾計
最後到第二個圈過對面果陣
佢話同佢一齊抶住過對面
過程我有望過我男友有冇咩反應
我看唔穿佢既感覺,佢掩飾得太密實啦~
過到對面,小白話我聽佢去問我男友野
我男友同小白講話我同果個男仔係野,只係互相抶持
我覺得我男友好好丫...
最後我識少少溜冰,我男友拖住我圍住個場溜,好好玩丫...
不過有一次我累到佢陪我跌埋一份
下次我準備跌既時候,我會叫佢放手比我自己一個跌
10點完場,我男友既細佬丫勇放工過左黎
姐有12個人..之後又行返去牛頭角
我細妺偷偷同我講係場果陣我男友拉住佢溜果時見到我同另一個男仔拖住行
我細妺見到我男友全程既注意力都係望住我
於是我細妺多口問我男友係咪吃醋
搞到佢跌左一下......
系行返去牛頭角既路
我回憶上年情人節果陣
上年情人節同輝輝系元朗果陣
唔知佢今日又點過呢?
唉...算啦....唔再提啦
都係今年情人節最開心
好難忘......我第一次溜冰就係今日既情人節
雖然趺左幾次,但係好開心
到左牛頭角我小學後面既公園又見到一班人
係我阿妺識架 = =
到左就黎12點,我、我男友、丫勇、老朱同小白撘地鐵去藍田
送左小白返屋企,之後我地四個飛的士返屋企
返到屋企就訓啦~去左成日都好累
聽日仲要返工添~ |