愈黎愈冇心機打blog...唉..
今日都冇咩事發生丫...不必多講
今朝手機發現停左..
好準時返學丫...
今日細豪開學啦...努力加油!
我今日都係經濟同設計與科技惻測下驗咋嘛~
中午系班房打比我媽咪,仲有打返大陸朋友
6點就返左屋企....沖涼..食飯..做功課..聽下歌..玩電腦..食下野..睇下書
今晚發現...原來咁多人叫呀生 = =
哈哈....孤單一個人都可以咁多野做
書名:《寂寞很簡單》圖.文:恩佐 出版社:大田出版
其中一篇文章:
" 愛不對人"
我喜歡一隻北極熊
結果我被他咬到了
我喜歡一隻獅子
結果我著涼了
後來
我喜歡一隻海鷗
結果他飛走了
最後
我喜歡一隻青蛙
可是我跟他難以溝通
你說我明明就應該找一隻狗?
可是
我就是不喜歡狗 |