Qoo之啟示錄
啟示出人性的良善醜惡
2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

今日好悶.....

11點叫起身去睇醫生(中醫

結果醫生話我肝火,心火盛...(應該係我每日都唔夠訓....

當然要飲中藥....

恐怖到.....蟬蛻.......一個個係我面前,真係記憶猶新

中午,又係同Ken打信長的時候...(每日必修課@@

次次都屈死人....唉-.-

冇計,轉玩大富翁(個game舊到....

玩到自己破產-.-(失敗q._.""p

下午....同位病到七彩的人吹水

要佢多d休息...唔好夜訓同玩電腦(雖然我經常在做,所以我要睇中醫-.-

你真係要多休息.....一陣學我表姐甘...係街暈低就大獲-.-

夜晚必然是痛苦的時候,因為要飲中藥.....

又苦...又恐怖(朝早d蟬蛻.........

真係想吐........

引緊啊ken哥玩dnf中...........

 

 

 



2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 分類: 未分類

今日上堂真係好累(下,累-3-?

因為要行上行落校務處N甘多次,搞到依家仲老抽緊(拎口罩,陪N多人落醫療室....

冇左某d人,真係舒服好多,起碼唔係吵到聽唔到野.....

下午music堂..本身要test.但係miss話太多人冇返,下次先,真係多謝曬d人@@

上music堂,根本整堂都在訓教...miss講野似催眠-.-

放學才是精彩的開始@@

放學返到屋就係度打機...

打到6點半就換杉...

行到小學門口就見到東哥...果時6點7個字

係度等人,第一個見到係黃琪(本身佢早退,以為唔返tim-.-

下一個係詩婕.同以前見到佢ge樣冇變過....連她個妹都冇變...還是香腸香腸地叫我-.-

下一個係billy(比利@@).依然係cap帽....

下個居然係師姐同師兄@@,師姐著住套紅色杉,型到爆...(好閃啊!!!!!閃到"叮"一聲

風仔係8點1個字先到....岩岩好半個鐘(他本人完全失聲-.-

於是一齊上去,見到勁多人

(顏敏,芸姐,鳳.霖.湯業,豪餅.文聰.kai子.L仔.....數唔曬-.-

去到禮堂度坐,又吵...好悶...

想出去,叫豬肉清出去先,結果就比劉sir捉住-.-(好彩姐@@

之後成班去到401玩牌-.-勁喪-.-

之後出去就見到歐陽...於是過去吹水,又見到yan張同"呀yan"

連隊長都有到...叫佢去話:支持fire@@

結果就比人@#%^&*().....因為班人支持unique@@

見到以前去左加拿大的人@@似明星啵

Miss臨時返黎,成班人上去教員室度坐@@

開始散?有排啦...

落到去樓下,班人似走火警甘...企曬係度....

我地好開心地見到miss現任朋友....

真係好sweet@@

於是我地成班走去m記

鳳今日發花癡....billy(比利要做佢條仔@@

一面行..一面打-.-(so恐怖!_!

去到m記...我地去買野....

6個人,4個買同一set套餐,但唔同野飲....

玩死個收銀@@一面吃就一面玩...(我們齊齊吃包皮

如果有人放條片上網,我地肯定成為下期頭條@@

M記都見到幾批人(顏敏-COOL到爆-.-李子鋒-今年田徑對手.勁人一個......好多,唔數

吃完落去,班人係度玩影相-.-

柱女-.-樹女._.""

於是又影鞋-.-(得Billy對鞋唔係白色...失敗-.-

之後霖又拎套雨衣出黎....仲要唔乾-.-

成手臭曬-.-笑爆.....

之後玩跨欄@@,結果個個淆低....冇人跨到....

最後曲終人散.....完結

-------------------------------------------------------------------------

你係甘逃避,我覺得好辛苦....

可能當初我都令你有如此感覺....

在此向你say sorry....

能否拋開其他的一切一切????

 



2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


2009-09-24 分類: 未分類

好耶,聽日返小學

今日去睇醫生(當然唔係我睇-.-

結果比我見到妮姐-.-(最後我問自己,財仔同妮姐乜關係@_@

---------------------------------------------------------------------------

今日諗住搵啊SIR問野....

可惜啊SIR會錯意-.-

夾硬比條雪條我-.-當然ban鬼佢-.-

今日玩UNO,輸到一敗塗地-.-

玩3隻牌都玩成個午息-.-

----------------------------------------------

有D野,我唔講,唔代表我唔介意

有D野,我唔爭,唔代表我唔需要

有D野,我唔做,唔代表我唔肯做

總之我唔發火,咪當我病貓

平時唔發火,一發你就弊家火



2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


2009-09-23 分類: 未分類

岩岩田徑完...好鬼累

唔知點解,仲係覺得周圍好多人-.-

籃球場係,徑項又係...樓上都有miss經過-.-

仲有班人好得閒...可以放學睇風景睇到6點-.-

outing同鴨仔打到個波去左停車場@@

唯有搵校工@@

今日練跳高+跳遠

跳遠就麻麻地...不過覺得一次比一次好,希望有牌拎@@(今年最大希望...跳高有D放棄-.-

跳高都OK,破到自己最好紀錄,最好記錄係1.48m(這是丙組拎到銀牌成績@@

但今日跳到1.50m,雖然少少high到....不過都過到

唔知開心定唔開心好,開心就跳得高左,唔開心係唔夠高同練唔到背越-.-

學界記錄係跳高--1.81;跳遠---6.04

簡直超屈機-.-

仲要做功課啊!!!!!!!!!!!



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 分類: 未分類

今日又要早醒,返到學校都未開門,於是就同肥盧同朱兄吹水,

7點幾先開到門...入到去要噴手..

見到一大班人....頭都暈埋-.-(似足趕投胎甘-.-

最搞笑係有人行入黎,大聲講左句:請支持Fire!!就走開左-.-o曬(此冇宣傳成份@_@

當然有好多熟人...由於太多.我就唔想講-.-(數出黎,霸成幾行-.-

小息落去寫名....都唔知係咪運吉ge-.-

IS堂燒花生,見到人地燒爆溫度計-.-嚇怕我,升到甘上下就唔燒...

容乜易又爆多枝-.-

午飯過後就過去搵兆倫...要落去開會,兆倫未吃完,我自己落去先

落到去先記得要搵miss..搵miss的結果就係要做苦力-.-

搬成盒野上去-.-重到....啊sir終於記得比返個牌我....結果仲衰-.-一路行一路跌

落到去開會,成班人圍埋吹水....係度講個新體育miss的衰野-.-

拉筋拉到成個小學生甘-.-其實條筋冇鬆過XD

於是班人就諗住自己拉....結果miss吹雞話:[你做咩!你坐返低...]

笑爆全場...今年D體育活動真係屈機

跑樓梯...徑項D人日日跑,C班必贏(我話ge...鳳.梁恆.星,一班跑才@@健文同張佬都唔錯啵

傳火炬...有人講左句好精警的說話....我地係度排排企,左手交右手(太多人-.-

其實應該要係學校度跑...斷估啊sir唔會真係排排企掛-.-

聽日又要田徑...(outing.其實手球同田徑d強度差唔多-.-都係好鬼累

 



I_am_Qoo
暱稱: 汁生
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-12
2010-07-09
2010-07-07
2010-07-06
2010-07-04
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 720
今日人氣: 8
累積人氣: 5152
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed