2009 年 9 月 11 日 星期五  |
| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
今日要紀念911-.-神啊,願你與拉登並存@@
2D爆豬流感-.-成班口罩黨!_!
祝他早日康復....
今日原來有人小息搵我做學生會職務
不過文成話,今年有分裂活動,學生會首當其衝-.-
下午放學,又去打波,等班人打完30分先到我地XD
結果到我地,個著名作者就來打波-.-
同我地一齊打-.-本身23,天天又拉我入場
成班打假波....個作者連波皮都碰唔到...哈哈
之後個經理人就話要我地讓個波比作者上籃
我地又發揮打假波精神XD,成班讓曬條路出去,空曬-.-
最後都入到球,冇樣衰到@_@
之後就清場,要洗地,我同黃淇行返去,忽然興起,話返小學
之後返到去,先知有活動@@
原來miss搵左我好耐,可惜都搵唔到
唯有搵過其他人,可惜,那算了-.-
巧合地,岩岩想走,就話條友發燒-.-(爆豬流感)
我之後就代佢,行落去會議室吃盤菜(黃淇都有份-.-
超好味囉,個盤菜,魚,豬皮,魚蛋.....超多野
見到文成個細佬,超有女仔緣(話說我以為文成細佬係[劉家德]-.-但原來係[文家明],我今日先知-.-)
又見到均爺個妹-.-,又叫錯人做[梁詠琪]XD其實係[黃泳琪]...
又見到包鬧交ge芸姐,(錯,應該係Amy姐@w@)似足我家姐,性格不合-.-
諗起以前D笑野...超瑜珈,如果你可以將腳放上頭,你就係全校焦點@@(我話ge
又要彩排@@,越彩排越搞笑-.-
終於上台,家下先發現,壓力唔係一般大-.-
冇事@@冇斷到,接得返@@
之後,我地再吃多場盤菜(姐係我同黃淇吃左兩場
又拎走埋D汽水.蛋撻,傳說的又吃又拎@@
Amy姐又係吃野果陣同我噪@@
miss Klobe又同我地吹下水
好,夠鐘閃水...Amy姐又話搭電梯@@最後咪又要行樓梯>_<
行到上下,我問起Amy姐係唔係住我隔離
之後就送到佢去樓下,夠曬安全@@(原來佢樓下就係我賣紙皮的地方-.-
超好玩,下年1月仲有次,正啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| 2009-09-05 |
分類: 未分類 |
----------------------------------------------------9月1號------------------------------------------
返到去又係冇乜野做...行行坐坐,睇住人地狂拎獎-.-
原來班主任同miss梁冇咩分別,只不過係人格分裂而獨立地投影係兩個班主任度姐-.-
(另一位)Miss梁教數學-.-話說上次聽15分鐘已經訓著
點頂一堂@_@恐怖的課堂-.-
不過討論下的額外ge課程,會有不錯的收穫!_!
---------------------------------------------------9月3號--------------------------------------------
1/39的或然率會係幾多-.-
那就係你抽籤,抽中自己的可能性....
早鬼知就唔自己抽籤啦
英文老師發威,誰與爭鋒-.-
估唔到第一份功課就比miss炒起....唉-_-
之後仲要問我,明明我擺曬個唔識樣出黎都叫我答-.-
情急之下,答你一個Our target-.-
天啊,英文堂點頂!_!
(題外話:我又解釋唔到點解miss可以知道我個中文名
(明明冇睇過份座位表,那是被我肯定的
(有人話禮堂果陣時知道,又冇可能啵,明明介紹完老師之後
(班人就走曬出去,之後先到我地拎獎,所以肯定見唔到
(唯一的可能就係開學前的教師會議所知道,又或者.....她本身就識我-.-
----------------------------------------------9月4號--------------------------------------------------
話甘快就有功課.......
好彩我轉得快姐....如果唔係就比Ivan玩殘-.-(條友搵笨ge)
會唔會比人話以權謀私a_a
世界上有樣野叫:福無重至,禍不單行
就係你中得一次,就會中多第二次=[
------------------------------------------------今年目標-------------------------------------
講得目標.比我就唔會係學業求上進-.-
當然係拿手項目度啦!_!
得9.10月練.....11月考試,12月就要學界-.-
學界拎牌,入區隊,18區決賽拎牌,再入港隊,省港澳再拎牌,屈臣,喇沙都有你份@@(根本冇可能-.-
入到區就算啦,主要目的都係用區練習時間走堂姐-.-"
可以走曬EE啵@@多麼吸引(密之音:你都好大諗頭-.- |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 2009-08-30 |
分類: 未分類 |
呼...熱到爆-3-
溫室效應冇甘熱掛-.-
前天睇[我和殭屍有個約會]
睇到身水身汗-_-"
天佑返去殺將臣,睇到精彩先來下回分解q\ _ /p
之後發現訓唔著-.-(太恐怖....又怕又想睇-3-
我發覺我太強,訓教可以唔開冷氣...熱到-.-
----------------------------------------------------------------------
依幾日見到某人
忽然諗返件事XD(記憶猶新-.-
(如有雷同,實屬巧合)
就話說我同B去玩活動
途中B就問我:[1B有咩人?]
我答:[冇咩人啊-3-](巧合地,女班長就行過來)
B(指住班長)問:[依個唔係你地1Bge咩?]
我(一邊偷笑)答:[唔係啊XD]
之後niki姐就行落黎,同埋本劇女主角A
之後B再問(指住NIKI):[依個唔係你地1B咩?]
我答:[係啊,等我過去打聲招呼]
過到去,我就話:[早晨,果面個人想我代佢同你講我好中意你XD]
之後就指住B,不幸地....B居然望住依面,仲係度笑-.-(幫你唔到....=.=
巧合地,個場面就岩曬-.-
成堆人笑曬....當然係偷笑XD
我走返過去,B問:[點解你係度笑?]
我答:[嗯.....因為我話你中意佢-.-所以....]
最後...個場面當然....很淤皮地閃水-.-
---------------------------------------------------------
|
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 未分類 |
哇,咩依個世界真係甘細咩-.-
三日搵到勁多人,(我在發夢)
包括朋友.同學同一名摯友,連以前一位鬧交鬧到上天的人都見到-.-
----------------------------------------------------------分隔線---------------------------------------------------------
就話說今日4點先訓,諗住風仔會打電話叫醒我返小學
結果風衰仔仲遲過我起身
起身落大家樂吃野....一碟炒麵居然食唔曬(明明昨夜餓爆的說-.-
跟住就打返部陳年愛機-GBA(咩年代....仲打GBA-.-
五大天王?肉腳
神獸?照捉XD
兩點幾,同室密友帶住華仔同"豬"小姐返到XD
要去新北江買書,果時先發現,
原來正豐係冇書卷ga-.-
用成幾舊水
經過行錯站,搭錯車,落錯車,同一陣盲衝直撞後
終於返到屋企.......費時6小時
之後出街換雪條,去到同我講
[依種雪條要去7-11換啵]-.-
癡線....遠到飛起,點去啊
又怒又淤甘返去
到此結束,一日完
--------------------------------------------------------------二次分隔線----------------------------------------------------------
依度係分享一個小故事,不喜勿反白
相信大家都知中國係重男輕女
尤其係兩姐弟特別突出*-*
就話說有日,我同家姐出街,啊媽車我地
飯後3點3,少不然有D餓
不過當時已經上到公路,當然不會輕易掉頭啦
A:[啊媽,我肚餓啊] (PS:A指我家姐,B指啊媽,C指我
B:[岩岩食完飯,等下一陣餐晚飯啦](當時愈行愈遠)
C:[啊媽,我肚餓啊]
B:[下,早d講啦](急煞,掉頭.轉向商場-.-)
之後同家姐講起都笑到飛起-.-
不過呢,新時代,最好沒有這觀念(雖然我很享受XD |
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| 到失去才珍惜?遲到了 |
分類: 未分類 |
今日...係期待好耐ge大日子
因為咩?因為煩到吐的兩個細路終於走啦,wakaka (ps:話說n日前返內地,婆婆幫我算今年運程xd
早上最終都是被他們噪醒ge(依d係咪叫有始有終呢xd 結果係幫人做野會惹是非-_-
午飯時間剛剛過,冇野落肚,餓爆 最後我還是選擇幫人,唉....
諗住三點去天恆M記,順面搵埋敏姐
結果,Kobi又打過來,話去吉野家
同一條路姐,幫埋都無妨
結果,殺出個程咬銀.唔帶車匙,點開車啊XD
整到我要去深圳-_-千里送車匙!_!
去到吉野家見到Kobi拎住飛._.飯癮起...
超想搶鬼埋張飛,吃鬼埋碗牛肉飯Wakaka
等車去深圳,等成半個鐘
送到去仲要狂罵我,乜鬼遲啊,婆媽啊
小喇叭啊,我唔送,你翻到去咩?
算,我認命,我忍
額外等多成個鐘去等人
家下入境ge野真潮-_-
咩野都有
寫住'違禁品'ge行李箱(逼人檢查@@?
寫住三鹿牌ge牛奶(串嘴最勁XD
全程用成我三個鐘
最後連M記都冇,得車仔麵一碗....
癡邊條筋啊.三個鐘,身水身汗,有功勞又有苦勞啦
得車仔麵._.可悲...
班細路臨走都要打擾我0_0(有始有終嘛XD
返到來,見到我間房七國大封相
難得我會拾屋(其實係拾寶XD
居然可以搵到我部電話._.
勁多塵...都唔知第幾張電話卡過期...
十年唔打電話..
由佢繼續封塵,橫惦我都唔打電話,而且都冇人打比我._.
仲搵到一個波....遺物....
我忽然諗起公公
以前係佢同我打千秋,玩波子機
好懷念....我都冇咩考順他
他就已經.......
到失去才珍惜?遲到了
過去已經錯了,現在還要再錯下去嗎
我要好好珍惜眼前人
尤其係......(我再畫會畫出紙啦
中國情人節剛剛過,有多少人向你說快樂呢
剛過的情人節唷,祝你快樂
希望今年事事順利啦q._.p |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|