Qoo之啟示錄
啟示出人性的良善醜惡
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11 分類: 未分類

今日要紀念911-.-神啊,願你與拉登並存@@

2D爆豬流感-.-成班口罩黨!_!

祝他早日康復....

今日原來有人小息搵我做學生會職務

不過文成話,今年有分裂活動,學生會首當其衝-.-

下午放學,又去打波,等班人打完30分先到我地XD

結果到我地,個著名作者就來打波-.-

同我地一齊打-.-本身23,天天又拉我入場

成班打假波....個作者連波皮都碰唔到...哈哈

之後個經理人就話要我地讓個波比作者上籃

我地又發揮打假波精神XD,成班讓曬條路出去,空曬-.-

最後都入到球,冇樣衰到@_@

之後就清場,要洗地,我同黃淇行返去,忽然興起,話返小學

之後返到去,先知有活動@@

原來miss搵左我好耐,可惜都搵唔到

唯有搵過其他人,可惜,那算了-.-

巧合地,岩岩想走,就話條友發燒-.-(爆豬流感)

我之後就代佢,行落去會議室吃盤菜(黃淇都有份-.-

超好味囉,個盤菜,魚,豬皮,魚蛋.....超多野

見到文成個細佬,超有女仔緣(話說我以為文成細佬係[劉家德]-.-但原來係[文家明],我今日先知-.-)

又見到均爺個妹-.-,又叫錯人做[梁詠琪]XD其實係[黃泳琪]...

又見到包鬧交ge芸姐,(錯,應該係Amy姐@w@)似足我家姐,性格不合-.-

諗起以前D笑野...超瑜珈,如果你可以將腳放上頭,你就係全校焦點@@(我話ge

又要彩排@@,越彩排越搞笑-.-

終於上台,家下先發現,壓力唔係一般大-.-

冇事@@冇斷到,接得返@@

之後,我地再吃多場盤菜(姐係我同黃淇吃左兩場

又拎走埋D汽水.蛋撻,傳說的又吃又拎@@

Amy姐又係吃野果陣同我噪@@

miss Klobe又同我地吹下水

好,夠鐘閃水...Amy姐又話搭電梯@@最後咪又要行樓梯>_<

行到上下,我問起Amy姐係唔係住我隔離

之後就送到佢去樓下,夠曬安全@@(原來佢樓下就係我賣紙皮的地方-.-

超好玩,下年1月仲有次,正啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 分類: 未分類

----------------------------------------------------9月1號------------------------------------------

返到去又係冇乜野做...行行坐坐,睇住人地狂拎獎-.-

原來班主任同miss梁冇咩分別,只不過係人格分裂而獨立地投影係兩個班主任度姐-.-

(另一位)Miss梁教數學-.-話說上次聽15分鐘已經訓著

點頂一堂@_@恐怖的課堂-.-

不過討論下的額外ge課程,會有不錯的收穫!_!

---------------------------------------------------9月3號--------------------------------------------

1/39的或然率會係幾多-.-

那就係你抽籤,抽中自己的可能性....

早鬼知就唔自己抽籤啦

英文老師發威,誰與爭鋒-.-

估唔到第一份功課就比miss炒起....唉-_-

之後仲要問我,明明我擺曬個唔識樣出黎都叫我答-.-

情急之下,答你一個Our target-.-

天啊,英文堂點頂!_!

(題外話:我又解釋唔到點解miss可以知道我個中文名

(明明冇睇過份座位表,那是被我肯定的

(有人話禮堂果陣時知道,又冇可能啵,明明介紹完老師之後

(班人就走曬出去,之後先到我地拎獎,所以肯定見唔到

(唯一的可能就係開學前的教師會議所知道,又或者.....她本身就識我-.-

----------------------------------------------9月4號--------------------------------------------------

話甘快就有功課.......

好彩我轉得快姐....如果唔係就比Ivan玩殘-.-(條友搵笨ge)

會唔會比人話以權謀私a_a

世界上有樣野叫:福無重至,禍不單行

就係你中得一次,就會中多第二次=[

------------------------------------------------今年目標-------------------------------------

講得目標.比我就唔會係學業求上進-.-

當然係拿手項目度啦!_!

得9.10月練.....11月考試,12月就要學界-.-

學界拎牌,入區隊,18區決賽拎牌,再入港隊,省港澳再拎牌,屈臣,喇沙都有你份@@(根本冇可能-.-

入到區就算啦,主要目的都係用區練習時間走堂姐-.-"

可以走曬EE啵@@多麼吸引(密之音:你都好大諗頭-.-



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

呼...熱到爆-3-

溫室效應冇甘熱掛-.-

前天睇[我和殭屍有個約會]

睇到身水身汗-_-"

天佑返去殺將臣,睇到精彩先來下回分解q\  _  /p

之後發現訓唔著-.-(太恐怖....又怕又想睇-3-

我發覺我太強,訓教可以唔開冷氣...熱到-.-

----------------------------------------------------------------------

依幾日見到某人

忽然諗返件事XD(記憶猶新-.-

(如有雷同,實屬巧合)

就話說我同B去玩活動

途中B就問我:[1B有咩人?]

我答:[冇咩人啊-3-](巧合地,女班長就行過來)

B(指住班長)問:[依個唔係你地1Bge咩?]

我(一邊偷笑)答:[唔係啊XD]

之後niki姐就行落黎,同埋本劇女主角A

之後B再問(指住NIKI):[依個唔係你地1B咩?]

我答:[係啊,等我過去打聲招呼]

過到去,我就話:[早晨,果面個人想我代佢同你講我好中意你XD]

之後就指住B,不幸地....B居然望住依面,仲係度笑-.-(幫你唔到....=.=

巧合地,個場面就岩曬-.-

成堆人笑曬....當然係偷笑XD

我走返過去,B問:[點解你係度笑?]

我答:[嗯.....因為我話你中意佢-.-所以....]

最後...個場面當然....很淤皮地閃水-.-

---------------------------------------------------------

 



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28 分類: 未分類

哇,咩依個世界真係甘細咩-.-

三日搵到勁多人,(我在發夢)

包括朋友.同學同一名摯友,連以前一位鬧交鬧到上天的人都見到-.-

----------------------------------------------------------分隔線---------------------------------------------------------

就話說今日4點先訓,諗住風仔會打電話叫醒我返小學

結果風仔仲遲過我起身

起身落大家樂吃野....一碟炒麵居然食唔曬(明明昨夜餓爆的說-.-

跟住就打返部陳年愛機-GBA(咩年代....仲打GBA-.-

五大天王?肉腳
神獸?照捉XD

兩點幾,同室密友帶住華仔同"豬"小姐返到XD

要去新北江買書,果時先發現,

原來正豐係冇書卷ga-.-

 用成幾舊水

經過行錯站,搭錯車,落錯車,同一陣盲衝直撞後

終於返到屋企.......時6小時

之後出街換雪條,去到同我講

[依種雪條要去7-11換啵]-.-

癡線....遠到飛起,點去啊

又怒又淤甘返去

到此結束,一日完

--------------------------------------------------------------二次分隔線----------------------------------------------------------

依度係分享一個小故事,不喜勿反白

相信大家都知中國係重男輕女

尤其係兩姐弟特別突出*-*              

就話說有日,我同家姐出街,啊媽車我地

飯後3點3,少不然有D餓

不過當時已經上到公路,當然不會輕易掉頭啦

A:[啊媽,我肚餓啊]                                                                                                                                               (PS:A指我家姐,B指啊媽,C指我

B:[岩岩食完飯,等下一陣餐晚飯啦](當時愈行愈遠)

C:[啊媽,我肚餓啊]

B:[下,早d講啦](急煞,掉頭.轉向商場-.-)

之後同家姐講起都笑到飛起-.-

不過呢,新時代,最好沒有這觀念(雖然我很享受XD



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


到失去才珍惜?遲到了 分類: 未分類

今日...係期待好耐ge大日子

因為咩?因為煩到吐的兩個細路終於走啦,wakaka                                                                                     (ps:話說n日前返內地,婆婆幫我算今年運程xd

早上最終都是被他們噪醒ge(依d係咪叫有始有終呢xd                                                                                     結果係幫人做野會惹是非-_-

午飯時間剛剛過,冇野落肚,餓爆                                                                                                                            最後我還是選擇幫人,唉....

諗住三點去天恆M記,順面搵埋敏姐

結果,Kobi又打過來,話去吉野家

同一條路姐,幫埋都無妨

結果,殺出個程咬銀.唔帶車匙,點開車啊XD

整到我要去深圳-_-千里送車匙!_!

去到吉野家見到Kobi拎住飛._.飯癮起...

超想搶鬼埋張飛,吃鬼埋碗牛肉飯Wakaka

等車去深圳,等成半個鐘

送到去仲要狂罵我,乜鬼遲啊,婆媽啊

小喇叭啊,我唔送,你翻到去咩?

算,我認命,我忍

額外等多成個鐘去等人

家下入境ge野真潮-_-

咩野都有

寫住'違禁品'ge行李箱(逼人檢查@@?

寫住三鹿牌ge牛奶(串嘴最勁XD

全程用成我三個鐘

最後連M記都冇,得車仔麵一碗....

癡邊條筋啊.三個鐘,身水身汗,有功勞又有苦勞啦

得車仔麵._.可悲...

班細路臨走都要打擾我0_0(有始有終嘛XD

返到來,見到我間房七國大封相

難得我會拾屋(其實係拾寶XD

居然可以搵到我部電話._.

勁多塵...都唔知第幾張電話卡過期...

十年唔打電話..

由佢繼續封塵,橫惦我都唔打電話,而且都冇人打比我._.

仲搵到一個波....遺物....

我忽然諗起公公

以前係佢同我打千秋,玩波子機

好懷念....我都冇咩考順他

他就已經.......

到失去才珍惜?遲到了

過去已經錯了,現在還要再錯下去嗎

我要好好珍惜眼前人

尤其係......(我再畫會畫出紙啦

中國情人節剛剛過,有多少人向你說快樂呢

剛過的情人節唷,祝你快樂

希望今年事事順利啦q._.p



I_am_Qoo
暱稱: 汁生
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-12
2010-07-09
2010-07-07
2010-07-06
2010-07-04
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 720
今日人氣: 17
累積人氣: 5005
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed