6月21號
wow,話咁快到最後一次考試
真係好累,不過基本上題目都唔難
上次科學考試有188/200,依次要谷到去192/200,努力!!!
中文同英文都應該冇走雞..
Yan姐講得咁,我做唔到第一就應該可以88得@_@
終於講左,睇你明唔明姐,你ge語氣同我講,你唔明-.- 雖然你經常話你好蠢,不過我相信你一定會領悟到 七月d活動多到....排期排到八月幾... 開始廣派敬師卡...郭sir都有@@ 究竟返唔返到小學呢...依個係個謎@@
終於講左,睇你明唔明姐,你ge語氣同我講,你唔明-.-
雖然你經常話你好蠢,不過我相信你一定會領悟到
七月d活動多到....排期排到八月幾...
開始廣派敬師卡...郭sir都有@@
究竟返唔返到小學呢...依個係個謎@@
6月12號
近排終於搵返Dozy果blog,我真係好佩服佢
有人可以將民生議題寫到淋漓盡致,根本冇得彈
Dozy留意到我地日常無法留意的事
不斷思考,不斷創新是他的座右銘
人總是會變的,變得更好
尤其欣賞Dozy批評社民連的那篇文章
何時我才有Dozy的獨特見解?等待成長吧
6月7號...強
提返星期五,去YMCA一天遊,拎表
叩頭,唔制>.<
雪糕就有杯@____@
小朋友真係好醒,53/5=9......8,囧爆
出到黎就要比人屈雪糕>.<,我張10蚊.....
me依d咁窮ge人......冇天理啊!!!!
我覺得轉到就會比人蝦~~~
六月一號,a nice day
星期六日問過風仔加盈姐意見,下定決心ko依件事
應該要多謝Season姐吧,被墮進圈套的人
暑假計畫:做義工,起碼做二次以上
完成背越,要自己book場,囧爆
完成游水,日日玩水-_-!!
Try it once again
五月二十六號,煩悶的一日
難道有人可以不知禮貌,到處玩弄人?
難道有人可以對人不斷呼呼喝喝?
也許世界上只有魚姐最好......
我不想繼續追究下去.....