2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
今天也是十分kai.笑XD
真係估吾到我都要連夜趕功課-_-
仲要趕到病鬼埋-_-
近日係甘搵廖kai msn
他可是下年紅社的頭熱XD
講起廖kai,不能不提他與x姐ge緋聞囉
雖然我地老姐,都是要比d機會班後生(笑xd
算啦,再提,下年就見我吾到XD
提起廖kai嘛,又是不得不提某幾位A班人馬
A姐,基本上依一屆最令那位...今年C班某班人應該見過,
都贊成的確係A姐最令(笑XD (PS:總覺得學校隔離間商店個老闆娘係A姐啊媽XD
另外就係湯x業個妹
依件事先係最令人發笑的事
起源就要追到去上N年前ge學界(不是區學界,係全港XD
話說當年我地成班人去小西灣(Leo應該知嘛,李x輝果屆呢
累到癡曬線-_-(雖話說半日係度坐,不過d獎多到笑xd
當學界完左,就全隊散band啦
回家途中呢,就遇到某位仁兄
大家都係度搭電梯,佢睇我唔到xd
之後聽到佢話d超肉麻ge野xd
笑到我,差D跌左落去(淤XD
內容就當然係甚麼情情愛愛啊.....
所以我就不打了XD
之後係[至激校園]錄影
差D想踢爆佢xd
不過達哥話要努力咪書
所以嘛XD
今天就到此為止
|
2009 年 8 月 11 日 星期二  |
| 2009-08-11 |
分類: 未分類 |
家下d細路真係......唉(當然不是話Leo囉xd
點解我仲要返學啊-_-
考d野悶到.....英文名@_@
何sir都話Peter.Marry,John都可以夠作篇完整度極高ge文(所以我才改名啊-_-,容乜易話Peter killed by alien XD
斷估串Elizabeth不會額外加分掛(笑xd
N年前,我還是光明正大地走TSA呢 (PS:當年追問敏姐TSA係咩,唔答我0_0
點解?小學識我就唔使諗,中學就諗一諗xd! (續PS:搞到我串錯TSA,變左TSE,比miss Tse打-_-
當時係逢堂必走xd,還是在老師面前行前門xd
可惜走唔到何sir堂......
最後仲走鬼埋考TSA果日
再次回到頹廢的生活中 |
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 2009-07-29 |
分類: 未分類 |
久違了.....
等動漫等到就快short....唉
今年目標就係StarWar系列DeathStar
City系列ge運輸飛機都吾錯xd
根據以往經驗,第一日同最後一日都有電視台
所以要避人耳目嘛.....就第二日啦XD
--------------------------------------------我是強制分隔線--------------------------------------
N日前去YMCA d活動
玩到殘曬xd
居然可以將我成隻手曬傷@_@
痛到....
第二日又要同歐亭佢地騎單車
張x嵐很喪...將我對手打到紅曬T_T
二次損傷喔....
之後居然有人搭爹
笑到我.....問d問題真係笑死人
她問:果個係咪你女朋友
當場爆笑XD
以我N年冇騎單車
可以唔x街都算奇蹟,當然意外難免xp |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 2009-06-25 |
分類: 未分類 |
6月25號
經過依幾日
發現要五點起身係冇可能ge事情
所以呢,我都係五點去跑步
不過係下午五點XD
昨晚去游水,雖然姬話唔好去
不過真係悶爆
遊完水,諗住過運動場跑返幾圈
先發現自己著緊拖鞋-_-!!
超淤,淤爆......
真係好鬼悶,煲碟吧
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
| 2009-06-23 |
分類: 未分類 |
6月23號
停課,悶到爆,諗住同Joey吹下水
結果真係不停講吹吹吹同水水水-,-
想去跑步練身體tim
現招人5點起身,去跑步到7點,有興趣搵我-.-
仲想去游水,不過ah姬講得有道理
豬流感去游水?-_-,未死過咩-_-
諗返6年級果camp,真係笑死我
成半班男仔一間房,我同Billy仔加賴斌一間房
第一夜,本身冇咩事(證明肯定有事-_-)
不過當Billy話訓吾著,要講鬼故
就3條友仔講,講到一半,停電-_-(嚇鬼咩)
馬上訓曬,魚爆-_-
第二夜,本身都冇咩事...(肯定有事,too)
當我話訓吾著時,就係度鋤大D
打下打下,散band,吾玩
於是就訓啦...訓吾到,又係度吹水-_-
班友仔一邊吹一邊笑...
吹成個鍾,都訓吾到-_-
剛巧隔離玩星球大戰...打到我地房
於是又過去玩....打到2點,全部係度聽收音機-_-
我決定吾同班友顛,係度玩斌記手提
吾夠3分鐘,冇電....魚佢
去到5點仲玩緊-_-,冇計
一邊忍受炮火,一邊訓
起碼去到6點先訓到...
聽日果然果果遲到-_-,笑爆wakaka xd
Shit,有曱甴
報告報告,唔只一隻,係一群-_-
我最怕就2樣野....電同曱甴仔-_-
你比隻大曱甴都好啊-_-,我怕曱甴仔...
看蕉,無敵拖鞋功...
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|