Qoo之啟示錄
啟示出人性的良善醜惡
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 分類: 未分類

今天也是十分kai.笑XD

真係估吾到我都要連夜趕功課-_-

仲要趕到病鬼埋-_-

近日係甘搵廖kai msn

他可是下年紅社的頭熱XD

講起廖kai,不能不提他與x姐ge緋聞囉

雖然我地老姐,都是要比d機會班後生(笑xd

算啦,再提,下年就見我吾到XD

提起廖kai嘛,又是不得不提某幾位A班人馬

A姐,基本上依一屆最令那位...今年C班某班人應該見過,

都贊成的確係A姐最令(笑XD                                                          (PS:總覺得學校隔離間商店個老闆娘係A姐啊媽XD

另外就係湯x業個妹

依件事先係最令人發笑的事

起源就要追到去上N年前ge學界(不是區學界,係全港XD

話說當年我地成班人去小西灣(Leo應該知嘛,李x輝果屆呢

累到癡曬線-_-(雖話說半日係度坐,不過d獎多到笑xd

當學界完左,就全隊散band啦

回家途中呢,就遇到某位仁兄

大家都係度搭電梯,佢睇我唔到xd

之後聽到佢話d超肉麻ge野xd

笑到我,差D跌左落去(淤XD

內容就當然係甚麼情情愛愛啊.....

所以我就不打了XD

之後係[至激校園]錄影

差D想踢爆佢xd

不過達哥話要努力咪書

所以嘛XD

今天就到此為止



2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


2009-08-11 分類: 未分類

家下d細路真係......唉(當然不是話Leo囉xd

點解我仲要返學啊-_-

考d野悶到.....英文名@_@

何sir都話Peter.Marry,John都可以夠作篇完整度極高ge文(所以我才改名啊-_-,容乜易話Peter killed by alien XD

斷估串Elizabeth不會額外加分掛(笑xd

N年前,我還是光明正大地走TSA呢                                         (PS:當年追問敏姐TSA係咩,唔答我0_0

點解?小學識我就唔使諗,中學就諗一諗xd!                            (續PS:搞到我串錯TSA,變左TSE,比miss Tse打-_-

當時係逢堂必走xd,還是在老師面前行前門xd

可惜走唔到何sir堂......

最後仲走鬼埋考TSA果日

再次回到頹廢的生活中



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


2009-07-29 分類: 未分類

久違了.....

等動漫等到就快short....唉

今年目標就係StarWar系列DeathStar

City系列ge運輸飛機都吾錯xd

根據以往經驗,第一日同最後一日都有電視台

所以要避人耳目嘛.....就第二日啦XD

--------------------------------------------我是強制分隔線--------------------------------------

N日前去YMCA d活動

玩到殘曬xd

居然可以將我成隻手曬傷@_@

痛到....

第二日又要同歐亭佢地騎單車

張x嵐很喪...將我對手打到紅曬T_T

二次損傷喔....

之後居然有人搭爹

笑到我.....問d問題真係笑死人

她問:果個係咪你女朋友

當場爆笑XD

以我N年冇騎單車

可以唔x街都算奇蹟,當然意外難免xp



2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

 

6月25號

經過依幾日

發現要五點起身係冇可能ge事情

所以呢,我都係五點去跑步

不過係下午五點XD

昨晚去游水,雖然姬話唔好去

不過真係悶爆

遊完水,諗住過運動場跑返幾圈

先發現自己著緊拖鞋-_-!!

超淤,淤爆......

真係好鬼悶,煲碟吧

 

 



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

6月23號

停課,悶到爆,諗住同Joey吹下水

結果真係不停講吹吹吹同水水水-,-

想去跑步練身體tim

現招人5點起身,去跑步到7點,有興趣搵我-.-

仲想去游水,不過ah姬講得有道理

豬流感去游水?-_-,未死過咩-_-

諗返6年級果camp,真係笑死我

成半班男仔一間房,我同Billy仔加賴斌一間房

第一夜,本身冇咩事(證明肯定有事-_-)

不過當Billy話訓吾著,要講鬼故

就3條友仔講,講到一半,停電-_-(嚇鬼咩)

馬上訓曬,魚爆-_-

第二夜,本身都冇咩事...(肯定有事,too)

當我話訓吾著時,就係度鋤大D

打下打下,散band,吾玩

於是就訓啦...訓吾到,又係度吹水-_-

班友仔一邊吹一邊笑...

吹成個鍾,都訓吾到-_-

剛巧隔離玩星球大戰...打到我地房

於是又過去玩....打到2點,全部係度聽收音機-_-

我決定吾同班友顛,係度玩斌記手提

吾夠3分鐘,冇電....魚佢

去到5點仲玩緊-_-,冇計

一邊忍受炮火,一邊訓

起碼去到6點先訓到...

聽日果然果果遲到-_-,笑爆wakaka xd

Shit,有曱甴

報告報告,唔只一隻,係一群-_-

我最怕就2樣野....電同曱甴仔-_-

你比隻大曱甴都好啊-_-,我怕曱甴仔...

看蕉,無敵拖鞋功...

 

 



I_am_Qoo
暱稱: 汁生
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-12
2010-07-09
2010-07-07
2010-07-06
2010-07-04
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 720
今日人氣: 15
累積人氣: 5003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed