忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 12 月 14 日  星期日 


好忙``
  

今日真係好忙好忙呀, , , XD` `

12點先起身A_____A' '

落街食早+午餐 - 0 - ' '

之後又去沙田學琴,

坐車坐到好唔舒服>_____

上到MISS屋企``

雪雪好乖訓左係地下,

原來又病左啦` `

天氣好冷, , ,

狗都要小心身體呀︿︿

======================
4點幾返到屋企,

做HW啦` `

+油 , , ,XD` `

---------------------------------------
開心啦你地 , , , ,
我就想死多D , , ,!

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-12-14 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 12 月 12 日  星期五 


2008-12-12
  

11/12

好開心既一日,,,XDD``

==================
IH``

派卷啦派卷啦*!

都知道唔合格+啦,

冇眼睇囉``

點知我睇睇個分, , , ,

32分呀*!!!!!

開心到kai左=]]]]

MISS MAK好野啦搞到我擔心左成個星期\___/

==================
CHI``

D人又調位啦,

我叫6m0行開`死都唔走``

6m0迫我發火 , , ,

講埋比ckk聽-0- ' '

大咪問做咩呀sir會知我地調位+ , , ? ?

金指住我 -w- ' '

=====================
IS``

超o既一堂=0= ' '

cch,我,大咪同金無啦啦講喊野 . . .

打xx, , , ,處xx, , ,

cch仲要講解@@' '

笑-0-' '

==================

eng``

6m0問我借擦膠, , , ,

不過佢係中文堂得罪左我 , , ,

so唔借~

wakaka``

比Lhc同CmY玩我部好易通- - ' '

========================
IS`

第3次世界大戰=0='

我同冰冰開戰~

我HELP 6m0攞返個筆袋仲比埋冰冰個個佢 , , , XD``

冰冰把刀比我間接整斷左, , ,

--------------------------------------------
12/12

OK啦``
==========================

CHI``

作文@@

一堂搞店``

====================
MATHS``

好悶``

D數唔明呀*!!

睇嚟又要soso教下我 , , , , ,

=====================
ICP``

上半堂營養,

大咪串我``

我終於勇敢講左一句 , , ,

[``食你既西瓜啦``

=====================
入hall``

我又high得制 , ,

串林文西睇唔到野```    [kai左``

PC好傷心,

[``愛情係好難捉摸...

個個都睇住AL囉` `

埸面壯觀到呀` `

起身講句野啦, , , ,XD``

======================
LUNCH``

去左M記``

食食下記起冇帶LISTENING 0^0 ' '

走返學校問AL借書- _ - ' '

又唔知佢死左去邊*!

結果梁展借比CAT,

CAT個本比我- - ' '

===================

maths``

聽書``

不過都唔係好識-0-' '

=====================
放學打左一震波``

打到女排清場就走人``

-----------------------------------
體會到令一種感受,
kai心左d啦``

----------------------------------
送首唔知係咪c既c比大家``

watermel0n heRe``
watermel0n There``
watermel0n EverY wheRe!

by soso=]

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-12-12 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛