|
|
如果當時人睇到...唔好嬲呀><  |
|
今日發現左...
原來大咪都係好得意+...XDDD``
-------------------------------------
得意証明一: MATHS``
上上下堂,
有隻bee飛左入嚟,
當bee圍住個課室飛左一個圈....
佢趴左係張台....
第飛第2,3個圈既時候...
佢趴左係張台&雙手放係頭...
叫'救命呀*!呀*!!''
搞到我好無奈囉=口=''
=====================
得意証明2: IH``
食糖...
見到佢食完一粒又一粒...
個地下超多糖紙,,,
食6粒...xDDD``
THEN佢話悶....
我就話...."食糖啦~"= =''
---------------------------------
印倩林*!
你再亂講野...
小心D....
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2008-11-23  |
|
今日去學琴啦又`
miss話我校際比賽個首歌彈得好好呀``
哈哈`
------------------------
坐車個時,
同soso傾電話,
問佢出唔出嚟做project`
之後仆返屋企再仆去長康- -''
係m記到3個低b係到笑.....
kai左囉`
---------------------------
走都5點,
一路行一路傾電話=^3^=
哈哈`
------------------------
返到home狂做hw,
then上網``
傾msn傾到好high= =''
今年X'mas有人陪啦^^
哈哈`
---------------------
我搵到直得去開心既人啦,,,
我會好好珍惜*
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 202 | »
|