|
|
好累呀-^-''  |
|
今日好累...
一上車坐低唔到1分鐘,,,
訓左- -''
好快到左學校,
又冇得訓啦`
------------------------
Eng`
悶悶地`
最後個幾分鐘冇野做,
傾計- -''
-----------------------------
小息``
玩玩下先記得要拉記,
越黎越鍾以呢份''工,,,
--------------------------------
ICP``
畫返把扇,
又一堂- -''
------------------------
IS``
同ICE+BAN傳紙仔=口=''
講D無聊野,
哈哈`
BEN講D野好kai,
---------------------------
maths`
唔係太識囉`
Jackie又串我,
你好野`
quiz唔好問我問做呀`
---------------------------------
lunch`
再同ice食`
1點1先返到去拉記,
好彩姑良唔係到=]
------------------------------
中文`
成堂hea囉`
都唔知本中文書有咩用,
次次都到就落堂先開始講書,
中文唔合格都次囉`
------------------------------------
IH,,,,
先要"多謝"miss mak囉`
唔講個d都講出黎,,,
feel到好lor,,,,
講第2次世界大戰,
悶死我啦`
訓左=0=''
Jackie震到張台,
嚇醒左,,,,,
唉= = ''
------------------------------------
放學去做埋幅6+1野,,,,
ice你好野啦,
重色輕交啦你,
再同金係tw行左震,
返家`
------------------------------
夜晚,
又要搞music club個個網頁,
(thx2341幫我整呀=])
同soso傾電話,
soso話成班得我一個比佢屈到- -
又好似係,,,,,
傾左d秘密,,,,,
嘿`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2008-11-12  |
|
呢排心情好左好多`
幾日上堂都笑到傻左;D
-----------------------------------
11/8
要去咩閱讀嘉年華,
玩得好HIGH@@
我同ICE&MIU玩左唔係好內就攞得禮物,
話要''擇色'',
135有書,
246冇- -''
ICE & MIU都冇,
我擇到3有書睇`=]]
之後好快又再攞多次禮物,
唔知邊個叫我地幫佢攞,
佢個張有6個都係自己個攤位,,,
但係個個人唔睇,
又攞左份野啦- -''
我同ICE&MIU本來要2點當席,
點知團長叫我地去玩啦`
WAKAKA`
好左令一邊玩`
整布公仔個D野,
企左好內`
D人係後面係咁BIG,,,
好唔容易先整完出返去`
4點幾完,
返家``
==========================
11/11
好kai既一日,
中文堂cch話玩傳話,
叫邱偉杰講一句野啦`
佢講左"爆牙",
then杜杜就傳落去啦,
到到ben個個位...
個句野變左...:彦xx用jarjar整爆左排牙....
o哂.....- -''
maths仲kai,
ben比佢個本隨筆我同邱偉杰睇,
邱偉杰一邊睇一邊讀出嚟.....
我地2個係咁膠笑...
呀sir睇左我地好多次,,,
但係我地都係繼續笑,
最精景個句....
"斷估青春是指「青色的春天」吧!"
唉,,,,
笑都好白痴- -''
但係返到屋企有d好唔開心既野...
好擔心...
================================
今日``
第一次上台攞獎(事先聲名:我曬緊呀``=口'=)
好KAI心`
不過有DD無奈囉,
個獎係SUMMER個個奧運- -''
唔覺得寫得好``
----------------------------
ICP`
做得好6+1...
唉...
------------------------------
ENG作文,
同CANDY講琴D日野...
喊左出嚟....
唉,,,
我要振作呀>,<
-------------------------
MATHS`
呢課D數唔係好難,
SO,,,
好悶..XDDD``
唉..
--------------------
中史`
張倚旋又鬧人,
幾個人遲左DD返,,
作文,- -''
可憐,,,
少心D呀,
中史唔好做錯野,
唔係張倚旋一定玩死你...=口=''
唉....
-----------------------------------
LUNCH`
同冰冰去食`
同冰冰一齊係最舒服=]
哈哈`
---------------------------------
中文`
又派返隨筆,,,
又諗返BEN個篇野...
又笑=]
----------------------------
放學``
ENGLISH SPEAKING DAY``
玩急口令,
開頭個D報名JOIN,
LHT好lor...
講到走音呀`
唉``
之後秋人玩`
秋左李雋諾,
點知走左人囉`
9呀>,<
-------------------
返到家,,
屋企好似冇咩野,
但係我feel到有d野,,,
唉....
好想喊..
個人開心就好開心...
一down就好想喊...
再唔係chocolate...
變左個包....
``喊包....T^T
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 202 | »
|