忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 11 月 13 日  星期四 


好累呀-^-''
  

今日好累...

一上車坐低唔到1分鐘,,,

訓左- -''

好快到左學校,

又冇得訓啦`

------------------------

Eng`

悶悶地`

最後個幾分鐘冇野做,

傾計- -''

-----------------------------

小息``

玩玩下先記得要拉記,

越黎越鍾以呢份''工,,,

--------------------------------

ICP``

畫返把扇,

又一堂- -''

------------------------

IS``

同ICE+BAN傳紙仔=口=''

講D無聊野,

哈哈`

BEN講D野好kai,

---------------------------

maths`

唔係太識囉`

Jackie又串我,

你好野`

quiz唔好問我問做呀`

---------------------------------

lunch`

再同ice食`

1點1先返到去拉記,

好彩姑良唔係到=]

------------------------------

中文`

成堂hea囉`

都唔知本中文書有咩用,

次次都到就落堂先開始講書,

中文唔合格都次囉`

------------------------------------

IH,,,,

先要"多謝"miss mak囉`

唔講個d都講出黎,,,

feel到好lor,,,,

講第2次世界大戰,

悶死我啦`

訓左=0=''

Jackie震到張台,

嚇醒左,,,,,

唉= = ''

------------------------------------

放學去做埋幅6+1野,,,,

ice你好野啦,

重色輕交啦你,

再同金係tw行左震,

返家`

------------------------------

夜晚,

又要搞music club個個網頁,

(thx2341幫我整呀=])

同soso傾電話,

soso話成班得我一個比佢屈到- -

又好似係,,,,,

傾左d秘密,,,,,

嘿`

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-11-14 12:07 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 11 月 12 日  星期三 


2008-11-12
  

呢排心情好左好多`

幾日上堂都笑到傻左;D

-----------------------------------

11/8

要去咩閱讀嘉年華,

玩得好HIGH@@

我同ICE&MIU玩左唔係好內就攞得禮物,

話要''擇色'',

135有書,

246冇- -''

ICE & MIU都冇,

我擇到3有書睇`=]]

之後好快又再攞多次禮物,

唔知邊個叫我地幫佢攞,

佢個張有6個都係自己個攤位,,,

但係個個人唔睇,

又攞左份野啦- -''

我同ICE&MIU本來要2點當席,

點知團長叫我地去玩啦`

WAKAKA`

好左令一邊玩`

整布公仔個D野,

企左好內`

D人係後面係咁BIG,,,

好唔容易先整完出返去`

4點幾完,

返家``

==========================

11/11

好kai既一日,

中文堂cch話玩傳話,

叫邱偉杰講一句野啦`

佢講左"爆牙",

then杜杜就傳落去啦,

到到ben個個位...

個句野變左...:彦xx用jarjar整爆左排牙....

o哂.....- -''

maths仲kai,

ben比佢個本隨筆我同邱偉杰睇,

邱偉杰一邊睇一邊讀出嚟.....

我地2個係咁膠笑...

呀sir睇左我地好多次,,,

但係我地都係繼續笑,

最精景個句....

"斷估青春是指「青色的春天」吧!"

唉,,,,

笑都好白痴- -''

但係返到屋企有d好唔開心既野...

好擔心...

================================

今日``

第一次上台攞獎(事先聲名:我曬緊呀``=口'=)

好KAI心`

不過有DD無奈囉,

個獎係SUMMER個個奧運- -''

唔覺得寫得好``

----------------------------

ICP`

做得好6+1...

唉...

------------------------------

ENG作文,

同CANDY講琴D日野...

喊左出嚟....

唉,,,

我要振作呀>,<

-------------------------

MATHS`

呢課D數唔係好難,

SO,,,

好悶..XDDD``

唉..

--------------------

中史`

張倚旋又鬧人,

幾個人遲左DD返,,

作文,- -''

可憐,,,

少心D呀,

中史唔好做錯野,

唔係張倚旋一定玩死你...=口=''

唉....

-----------------------------------

LUNCH`

同冰冰去食`

同冰冰一齊係最舒服=]

哈哈`

---------------------------------

中文`

又派返隨筆,,,

又諗返BEN個篇野...

又笑=]

----------------------------

放學``

ENGLISH SPEAKING DAY``

玩急口令,

開頭個D報名JOIN,

LHT好lor...

講到走音呀`

唉``

之後秋人玩`

秋左李雋諾,

點知走左人囉`

9呀>,<

-------------------

返到家,,
屋企好似冇咩野,
但係我feel到有d野,,,
唉....
好想喊..
個人開心就好開心...
一down就好想喊...
再唔係chocolate...
變左個包....
``喊包....T^T

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-11-12 11:09 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛