|
|
做咩咁快比我知*??  |
|
今日第一堂,
eng``
miss mak出左去,
heahea下又過左堂*~
--------------------------
本來ICP,
點知話同中文調左- -''
不過都好,
都係玩姐,
成堂又係笑笑下又過左....=]
-----------------------------
IS``
去4樓唔知邊個課室,
教咩議題探究,
悶``
---------------------------
MATHS``
D數唔係好識- -''
問金又冇用~
唉....
唔識呀>,<''
---------------------
LUNCH,,,
ICE好LAR呀,
行返去個震,
無啦啦叫左出黎,
有個人以為佢叫係因為佢- -''
問做咩....
原來ICE見到2個傻仔係到玩....
嚇親=口=''
-------------------------
ICP`'
聽講座,
聽講座好正常,
唉....
冇MOOD聽....
悶....
----------------------------
IH``
咩工作方,
我小息當啦記,
返到分哂一組組,
好野啦.....
特登留個令位比我坐```
成堂又冇哂mood聽....
----------------------------
返學,
又同金,印倩林返去,
唉....
------------------------------------
個天做咩咁快比我知呢,,?
估唔到....
最後一個比我可以諗下既都走埋,,?
其實聽到好想喊...- -''
喊唔出,,,頂!
對佢個種feeling...
又係時候永永遠遠留係心囉...
永遠都係朋友=]
祝他同她幸福啦...
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
調位....唉..  |
|
今日係調位既大日子,
本來都既high既...
調左之後真係好冇mood....
大咪坐我格離- -''
好彩金坐我前面*=]
ben坐我前面格離呀頂- -''
我個鼻唔舒服姐,
大咪就話我掛住jackie....
唔好迫我,
遲早忍唔到.....
不過算啦,,
唔調都調左啦`=]
嘿嘿.....
------------------------------
放學同金返家,
金同呀"印倩林"好奸*!
搞到我唔知喊定笑好囉~
---------------------------------
日光日白唔好講人,,
傾電話都係*!
唔係既話...
第2日就有事發生.....
(ps.本人中左n次以上...)
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 202 | »
|