|
|
-____________-"  |
|
今日ok啦' '
================
IH``
MISS MAK上左半堂,
比左半堂我地溫書`
================
2堂PE``
又唔洗上*^_^
第1堂我都係到溫書0_0' '
大咪係咁話悶- -' '
第2堂已經唔想溫`
聽歌~
=================
eng``
唔該AL借左本LISTENING比我=]
thx~(雖然最後冇用到,,,)
miss mak因為我地太多人冇帶listening,
so自己做自己野``
==================
lunch``
同ice去公園食,
見到cwy ,傻樂&2個人<--------唔知叫咩名....
有個bb几左過嚟,
蚊住cwy件3 =0=' '
好好笑``^0^"
幾個傻瓜一齊行返去``
==================
is``
掃把頭又嚟上堂 \ _ / '
想話我同份金野抄?!
低能啦你...xd ' '
then.....悶``
===============
chi``
ckk扮嬲囉~
仲要[``訂野 @@
嚇到全班足足有1個字冇咩聲,,,,
之後,,,,
咪又嘈到咩咁=]
cch佢點呀ckk個點``= =''
哈哈``
大咪不斷係到話金金咩咩咩...
搞到佢嬲埋我啦*?!
聽日一定要同金金講s0r呀``
==================
ih quiz*!
玩完左啦- -''
唔係好唔識,
不過多數肥,,,,,xddd ' '
==================
原來, ,
我已習慣了一個人, ,
一個人時, ,
感到, ,自在*
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
我自己做到嗎*??  |
|
今日同ice行左一震街,
佢buy左對鞋,
我地仲照左貼紙相,
之後返小益,
羊咩話3:30,
點知係3點呀*!
去到見到葉芷欣&尹曉晴,
諗住冇識人啦....xd``
點知再前d見到yin,蕭,kw,余xx,jackie, , , ,
仲有fung,思,美玲等, , , ,
o no....
我聽到yin個邊d人係到講我同JACKY,囉, , , 頂*!!!
====================
聽完之後bon sir又要我地傾下,,,
傾到好`kai,
笑到我地呀,,,xDD``
5點幾先走人~
-----------------------------------
返到tw,
同呀媽去睇燈,
又向`完成裝修走了一大步...xddd``
-----------------------------------
maths test竟然合格呀*!
本來34,
點知我計下呀sir計小左2分,,
y0``
36合格呀><!
要請soso食飯= ^ =''
=====================
返到屋企on msn,
JACKY你好野,
我有咩得罪你呀,
正`樹熊*!!
====================
開心d啦`
緊記這次的傷, ,
下次就會變得堅強, ,
哭出來吧, ,
收在心, ,
永遠都只懂傷心, ,
時間自然衝淡一切, ,
====================
今日係咁多``
唉, , ,
唉, , ,
自己都down down地,,,
崩潰左, , ,
死埋, ,
多得某d人囉```
唉...T^T``
====================
我必須現實, ,
不可再逃避, ,
從會明白自己需要什麼, , ,
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 202 | »
|