忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 7 月 15 日  星期三 


2009-07-15
  

今日又係一個好好既日子,,,
`1個月分手記念日`
為防止自己係屋企喊,,
去回憶下D開心野先..xD'

3點幾去左tw,,,
搭38A入海濱,,,
同果日一樣黎左隻`熱狗`..
哈..=]

自己一個溜...
覺得成個kai子咁囉..-___-'
不過呢,,,
可以享受一個人既自由自在都唔錯..^^
不停同自己講...
我唔可以仆咖,,,因為再冇人扶我...0.0

上次同佢去溜冰果時好似有個職員出黎溜...
今日又見到佢...xD'
可惜見唔到果次個牙伯...~
如果個牙伯係度就笑死囉..xD'

愛上速度感=)'

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-07-15 09:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 7 月 14 日  星期二 


2009-07-14
  

終於休息完,,,
宜家打返camp果1日半玩左d咩啦;]

12/7   第1日
11點先起身汁野,
落去食左lunch,
本來1點半先要到,
由於係leader既關係,,,
1點就要返到小益-v-'

上到去小益傾返d指引,
發現...我個袋最大..=口='
第2就係PC,
miu個袋係同我個書包一樣,,
仲要係凹咖.!
點解佢可以得咁少野咖-3-
等出發個時個個係度睇電視-_-'
b0n sir話0k就出發lu=)'

旅遊巴比想像中大..xD'
天氣非常好=)'
藍天白雲牙,,,
心情極之愉快~

車到左西貢郊野公園,
我地就要開始走上山,!
救命=!=
天氣好得制囉..熱,,,,
見到幾隻牛牛=)'
同埋,,,好多屎,!!
好臭>.<

個條山路好長,,
行左好內好內終於見到有個牌寫:
`行前4分鐘到白普利營`
邊個建呢坐野係d咁既地方咖,,/__\

聽營地講解,
爽~超涼哇~~
個牙sir超gag囉-3-'
就上去分房,
跟住落去操場就開始熱身game=)'

第1 個係掟紙巾,
悶悶地-3-
帶唔起個心情,
第2個係killer,
我覺得幾好玩,
不過佢地仲係好靜咁-v-'
最後係king & shit,
呢個幾正牙^^
個個係度問人係唔係屎,
第1 r0und問極都冇人應係king囉-口-'
原來冰冰唔知自己係,,,
3次都冇做屎後面個d=)'
好野~

正式玩活動,
高牆,,,
我同crystal做'等',,,-v-
d人踏上膊頭去好痛><
不停諗,,,
我個會唔會變左高低膊?..=口='
有人隻腳係臭臭地咖..!
一個個上左去,,,每上一個都好開心=)'
到我,,-_____-'
上到去最高,,
拉唔到加拿大好痛,,
上極都唔得,,,個一刻係絕望,,失敗,,
我自己話要落返去,,
跌左落去,,喊-v-'
mandy同我行埋一邊安慰我,,
所有人上哂,,b0n sir再問我上唔上,,
我同自己講,,一定要上到去,,!!
一D人落返黎幫手,,,
我不停同自己講,,,add0il牙.!
下面不停話,,就得啦!
最後終於上到去t^t
全部人都好開心=)'
我又喊-3-'
淚水同汗水既融合,
得到既係笑聲和快樂=)'

then就係飛越橫樑,,
A組玩先,,
佢地玩完都6點半,
要食飯囉,,!
所以我冇得玩/___\'

B0N SIR一早講左,,
呢個營D野食係超難食,,!!
真係一般-3-'
不過好肚餓-V-'
冇理到係咩味就已經落左個肚到-3-'

食完有時間,
上返去房HEA下..
到太陽落左山,,,
繼續活動—`瞎子夜行`
帶眼罩再捉住條繩走,,
唔係好驚=)'
winnie第1個行,
行完之後佢發現背面有蟻囉=!=

接住就係夜行,,
話就話唔驚...
其實有d怕怕-3-'
係咁叫冰冰比我拖住...xD'
D星星好令牙..~
未見過咁多星^^
行左一震就落雨!
仲越黎越大.!
最後都係返轉頭...-3-'

條路太濕,,
所以8點幾就冇活動囉~
廁所門後有好多蟻@_@
一開大門就一定有d`小動物`入黎..
成晚係咁拍蚊xD'
排隊洗白白~
冰冰無啦啦打比佢-口-'
佢病左/_____\
我同佢講..好好休息...
佢竟然話...好好安息..
牙......
激氣.!!!><

我一邊講鬼故一邊笑,,
搞到珊珊訓左-口-'
1點幾同冰冰開餐=)'
跟住我地討論`某某入組既事`xD'

同冰冰傾左好多野...
3點幾個個都訓...
我訓下又醒下..
都係冇訓到..

13/
6點幾起身..唔洗等廁所xD'
冇哂野食=!=
小賣部又未開.../___\'

8點玩返大腳八~
後面唔知前面,
前面又唔知後面,,,
好攰><

8點半食早餐,,
好難食...不過都食左唔少...+___+
9點X竹筏..-V-'
未試過流汗流到好似電影D人咁...
唔理咁多...
唔好急..最緊要快.!
個太陽係正頭頂...-_'-
隻手好痛><
0K就出海,,
本來身水身汗..
一出到去好涼~
藍天白雲,,,,
好舒服囉=)'

12點返去沖涼,
12點半就要走,,
9個人半個鍾沖涼..-口-'

涼完就最後討論,,
B0N SIR話欣賞我係失敗中再挑戰..

呢個camp真係突破左自己...
原來我係可以面對失敗...
可以立刻再企返起身..

60蚊既camp,,,
我得到一份團結既分量,,
一份成功感..!
同埋..一身傷痛.!

由琴日7點...
訓到今日11點幾..!!
成身好痛牙><

好好休息啦你=)'
我會安息咖啦-3-'

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-07-14 10:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛