9/7
好內冇咁開心啦..xD'
係課室,
坐左震,,
交成績表就走人...
程個班一早放左搞掂哂啦/__\
自己去交書單,
有2條龍,
但係個個都以為得長個條龍-3-'
唔知今年影d學生相令唔令呢...?
柒既話影過=)'
2點幾蚊蚊攞我陪佢去交校車錢,
佢入左保祿,,
冇人陪我哇~嗚嗚T^T
個張校車既宣傳單張上面寫..
'汽車xxx公司'
搵左成個偉景商場都冇呢間野...
點知,,,
係間琴行黎咖囉...-口-'
個'牙姐'彈緊琴,
首歌好好聽=)'
同蚊蚊行去青衣城再行返屋企,
講比佢聽我今日諗左好多野....
突然覺得,,,生活左係呢個世界咁內,,
如果有一日我死左,
識我既人都死哂....
咁,,我有咩意義.?
世界上從此之後唔會再有人知我存在過,,,
好驚驚...-3-
呢d野係係我睇睇下愛情小說諗到..-口-'
4點返到家,
同牙媽落商場行下食下野,
佢要做平安紙人見證,,-3-
我坐左係個公園,,
同d細路玩千秋,,哈;]
忽然諗,,好想做返細細個個震時,,,
約左蚊蚊7點半游水^^
欣,蚊同,,,劉生..-v-'
哈哈=)'
得姓劉一個係男仔,
今次我仲唔k0佢,,,xD'
個個`劉生`入左燕京都唔搵個第間,,
成績又唔係唔得,,
佢地講D野係超kai,,,
笑到我牙,,wakaka=)'
仲難頂過我地班,,-口-'
不過真係好開心,,,=)'
游完去左許留生,,
我識變魔術咖!..xD''
返到屋企都11點幾,,,
今日,
約左winnie睇戲,, ( 唔係學校果個-3- )
睇`冰河世紀3D`,,,xDD'
X,,,,早埸都55蚊囉-V-'
太內冇睇卡通片,,好好笑=)'
但係D 3D feel就唔係好得啦,,,
之前食囿,,,
又行左震青衣城,,
點解仲未有新書出咖-3-
好悶哇t^t
有d驚會,,,-v- (明唔明牙..?)
以後唔好叫我去青衣城牙,,!
1點返左屋企啦,,
之後,,
訓教訓到7點幾,,-___________________-||
今晚唔洗訓啦.../_\'
打機先,,,
呢排有咩機好打咖.??
悶哇,,
J0`
|