|
|
2009-06-30  |
|
游水先黎黎M...
唔通連個天都唔中意我..?
xD''
咁好既天氣好想游水哇/.
7點8到左學校,
約左7點10係2nd hall做projcet,
得我冇遲甄=)'
杜杜遲左1分鍾.0.
YK始終冇返.
琴晚print左d野唔知用唔用得著,
點知抄哂落去就k0左個2張野...
我地既題目係'無膠香港=環保?'
開頭miss mak問d野都唔知點答-__-''
仲要我第一個講個下先死...-v-'
你地唔好望住我啦-3-'
好大壓力咖-口-'
得我地個組唔洗同miss mak傾多次=)'
今次應該幾高分...哈哈.
10點練舞..
係操場練牙...
熱死我囉-_______-||
我個D唔知咩人黎睇,
個個姐姐真係好笑=)'
其實隻舞難,,
但係諗個個都好辛苦咖,,
既然我地又冇得話唔跳,,
不如跳好D啦,,
到時上到堂,,
唔跳咪仲lor,,
唔識就學到識啦,,
加油牙>.<
投票下晝練舞定聽日練,
聽日以大比數勝出^^
聽日返學校練舞=)'
睇左kimkim本新書啦=)
用左4個鍾睇3-'
冇左ckk堂睇書慢左添...
平時一個鍾就睇完咖啦-v-'
本書好串..
好多咩..羊羊...羊羊...羊羊..-________-''
旦係超好睇牙=)'
放學見到?..
本來見唔到咖-3-'
冰冰提我囉-v-
旦係我望左一眼就望第邊...
心...好似冇咩感情....
' 彷彿只要流乾了略?,
我的眼睛就會變成牯靰漱?,
永遠不會再有任向情感,,' ( 係kimkim本書抄咖..xD)
我冇再喊囉...
好既感覺..就係冇感覺...
繼續淡忘落去吧...
返左家換衫再去同牙婆飲茶,
M痛-v-'
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-06-28  |
|
落雨哦.....
10點幾起左身...
死啦.!
要學琴哇>.<''
點知牙媽話miss改左11點半-____-'
早d講牙....嚇得我-v-'
搭車個震都冇雨落,
一入到沙田....
倒水牙-口-'
好彩條路唔係露天=)'
有隻可憐既猫咪係d花槽到避雨.0.
上幾次學琴都見到佢!
好想同佢玩下...xD'
完全冇心機學琴囉...
miss叫我暑假試下教人,
有冇人比我教牙-3-'
$$方面就...xD'
係沙田返家冇雨...
入到TW又倒水...-_______-'
仲諗住今日好天又去swimming=)'
好想游水哇/-\
係長發行左震,,
返家~
係房到練歌-v-'
諗住寫故仔...
冇靈感寫添-3-'
pr0ject聽朝先做...
有d擔心會仆街...-0-'
打機^^
我...好像開始淡忘了..
記不起一直珍惜的片段...
冰冰話係我潛意識把會令我唔開心既野放埋一邊..
唔比我記起...
太好啦=)'
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 202 | »
|