忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 6 月 30 日  星期二 


2009-06-30
  

游水先黎黎M...
唔通連個天都唔中意我..?
xD''
咁好既天氣好想游水哇/.

7點8到左學校,
約左7點10係2nd hall做projcet,
得我冇遲甄=)'
杜杜遲左1分鍾.0.
YK始終冇返.
琴晚print左d野唔知用唔用得著,
點知抄哂落去就k0左個2張野...

我地既題目係'無膠香港=環保?'
開頭miss mak問d野都唔知點答-__-''
仲要我第一個講個下先死...-v-'
你地唔好望住我啦-3-'
好大壓力咖-口-'

得我地個組唔洗同miss mak傾多次=)'
今次應該幾高分...哈哈.

10點練舞..
係操場練牙...
熱死我囉-_______-||
我個D唔知咩人黎睇,
個個姐姐真係好笑=)'

其實隻舞難,,
但係諗個個都好辛苦咖,,
既然我地又冇得話唔跳,,
不如跳好D啦,,
到時上到堂,,
唔跳咪仲lor,,
唔識就學到識啦,,
加油牙>.<

投票下晝練舞定聽日練,
聽日以大比數勝出^^
聽日返學校練舞=)'

睇左kimkim本新書啦=)
用左4個鍾睇3-'
冇左ckk堂睇書慢左添...
平時一個鍾就睇完咖啦-v-'
本書好串..
好多咩..羊羊...羊羊...羊羊..-________-''

旦係超好睇牙=)'
放學見到?..
本來見唔到咖-3-'
冰冰提我囉-v-
旦係我望左一眼就望第邊...
心...好似冇咩感情....
' 彷彿只要流乾了略?,
我的眼睛就會變成牯靰漱?,
永遠不會再有任向情感,,'  ( 係kimkim本書抄咖..xD)
我冇再喊囉...
好既感覺..就係冇感覺...
繼續淡忘落去吧...

返左家換衫再去同牙婆飲茶,

M痛-v-'

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-30 12:11 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 6 月 28 日  星期日 


2009-06-28
  

落雨哦.....

10點幾起左身...
死啦.!
要學琴哇>.<''
點知牙媽話miss改左11點半-____-'
早d講牙....嚇得我-v-'

搭車個震都冇雨落,
一入到沙田....
倒水牙-口-'
好彩條路唔係露天=)'
有隻可憐既猫咪係d花槽到避雨.0.
上幾次學琴都見到佢!
好想同佢玩下...xD'

完全冇心機學琴囉...
miss叫我暑假試下教人,
有冇人比我教牙-3-'
$$方面就...xD'

係沙田返家冇雨...
入到TW又倒水...-_______-'
仲諗住今日好天又去swimming=)'
好想游水哇/-\

係長發行左震,,
返家~
係房到練歌-v-'
諗住寫故仔...
冇靈感寫添-3-'

pr0ject聽朝先做...
有d擔心會仆街...-0-'

打機^^
 

我...好像開始淡忘了..
記不起一直珍惜的片段...
冰冰話係我潛意識把會令我唔開心既野放埋一邊..
唔比我記起...
太好啦=)'

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-28 09:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛