|
|
2009-06-26  |
|
今日算心情好DD -3-'
朝早...
買<yes!!>...xD'
排隊比錢個震醒起投左稿...
睇下先~
登左出黎牙...wakakaka....^0^
比錢之後開始-搭車,返到學校...
笑左kai左^^
本人-小羊首個處女作已登於<yes!!>愛情單元故事=)'
[ 好似嚴重左d-3- ]
記得買黎睇...!!!
PS. 唔買又想睇就問下我啦-V-
班男仔終於跳啦..T^T
不過秋玲叫到沙聲...-v-'
miss一過黎就扮認真.....笑死=)'
練舞中段休息...
睇左d野...
真係xyz^#$*&....-______-''
d0wn哂囉0.0
唔知...佢地做左d咩呢..?[ 唔好亂諗野-v-' ]
本身幾開心...
因為今日一定見唔到佢..哈-V-'
點知...
見唔到又好似一日做少左D野咁-3-'
頂.....
11點放人..
同牙爸牙媽去飲茶,
比左佢地睇-3-'
我當然係係\話作咖啦-V-'
kimkim本書出左啦,
訂左係KF攞,
所以同牙爸牙媽去左KF,
買左kimkim本書,,
牛仔短褲,,背心外套,,等等..
洗左成300幾蚊-3-'
牙爸牙媽比錢=)'
試下寫多個故事先..=v=''
就試係呢個方向諗,,,::
''草莓的花是白色...代表純潔的意志...
只要擁有一顆紅草莓的心...
我就一定可以得到愛我的人....''
寫個hapi ending=)'
如果佢地2個有咩事發生...
我唔會放過你....
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-06-25  |
|
今日.....
100%心情低落.....
9點返學校練舞,
女仔都願跳下=)'
d男仔就....
hea哂d時間囉..
11點幾放,,,
d人都唔願跳...
去小賣部買左個包食,
上圖書館上網...
12點幾出左去...
去永華食lunch....
1點半睇musical...
搞搞下2點半先開始....
3點半放人....
唉.....
真係仆街....
早知唔上去攞傘....
又冇雨....
上左去就真係......
我唔想再同佢有呢d''禁咁''...
好d0wn.....
唔開心跑落去...
點知又透唔到氣...
今朝一出門口又係咁....
我就黎死咖啦....
唉...
返到家....
喊.....
唔知喊咩9野...頂...
打左個電話比佢...
佢關心既人好多..
可惜...唔包括我...
我只係枕頭.....
我還可撐下去嗎?
今天...半崩潰....
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 202 | »
|