忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 6 月 26 日  星期五 


2009-06-26
  

今日算心情好DD -3-'

朝早...
買<yes!!>...xD'
排隊比錢個震醒起投左稿...
睇下先~
登左出黎牙...wakakaka....^0^
比錢之後開始-搭車,返到學校...
笑左kai左^^

本人-小羊首個處女作已登於<yes!!>愛情單元故事=)'
[ 好似嚴重左d-3- ]
記得買黎睇...!!!
PS. 唔買又想睇就問下我啦-V-


班男仔終於跳啦..T^T
不過秋玲叫到沙聲...-v-'
miss一過黎就扮認真.....笑死=)'
練舞中段休息...
睇左d野...
真係xyz^#$*&....-______-''
d0wn哂囉0.0
唔知...佢地做左d咩呢..?[ 唔好亂諗野-v-' ]

本身幾開心...
因為今日一定見唔到佢..哈-V-'
點知...
見唔到又好似一日做少左D野咁-3-'
頂.....

11點放人..
同牙爸牙媽去飲茶,
比左佢地睇-3-'
我當然係係\話作咖啦-V-'

kimkim本書出左啦,
訂左係KF攞,
所以同牙爸牙媽去左KF,
買左kimkim本書,,
牛仔短褲,,背心外套,,等等..
洗左成300幾蚊-3-'
牙爸牙媽比錢=)'


試下寫多個故事先..=v=''
就試係呢個方向諗,,,::

''草莓的花是白色...代表純潔的意志...
只要擁有一顆紅草莓的心...
我就一定可以得到愛我的人....''

寫個hapi ending=)'

如果佢地2個有咩事發生...
我唔會放過你....

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-26 11:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 6 月 25 日  星期四 


2009-06-25
  

今日.....
100%心情低落.....

9點返學校練舞,
女仔都願跳下=)'
d男仔就....
hea哂d時間囉..

11點幾放,,,
d人都唔願跳...
去小賣部買左個包食,
上圖書館上網...
12點幾出左去...
去永華食lunch....

1點半睇musical...
搞搞下2點半先開始....
3點半放人....

唉.....
真係仆街....
早知唔上去攞傘....
又冇雨....
上左去就真係......
我唔想再同佢有呢d''禁咁''...

好d0wn.....
唔開心跑落去...
點知又透唔到氣...
今朝一出門口又係咁....
我就黎死咖啦....
唉...

返到家....
喊.....
唔知喊咩9野...頂...
打左個電話比佢...
佢關心既人好多..
可惜...唔包括我...
我只係枕頭.....

我還可撐下去嗎?
今天...半崩潰....

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-25 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛