|
|
2009-07-03  |
|
今日...
真係仆街-v-'
8點3係hall下面練舞,
1D係上面...
天牙,,,願主打9我../.\
大家明咖啦...唉...-3-'
隻舞總算搞掂...
起碼叫做有個形啦...
開頭叫極班男仔都唔圍圓圈,
所以攞左個大聲公,
點知秋玲驚左佢..姐係個咪._____.||
我叫左2次-V-'
佢地都唔聽我講既-3-'
9點9完左,,
要上返課室練,
諗...' 1D係hall,,,咁佢咪..?! ''
未行到出門口已經見到=!=
金金摭住佢...xD''
出左hall門口..
自己望返後面...=口='
我犯賤(!)
搵makmak睇pr0ject D野,
問卷0K牙=)'
睇完之後杜杜無啦啦問...
''miss mak你係咪帶cion?''
好無奈..-__-''
哈=)'
上去課室跳左2次走人,,
出學校個時..
miss張叫我攞返d証書,
成村人(5個0.0)等我返屋企^^
哈哈~
打機識左個fd-v-'
佢又係住青衣=)'
有緣有緣.0.
佢都係學琴呢..xD''
d0wnd0wn地....
D眼淚又黎啦...0.0
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-07-02  |
|
琴晚又再次失眠啦,,唉/.\
亦因為咁...
食宵夜..哈=)'
今日,,,
夾公仔夾到high左...xDD''
11點半返去成長剪影,
見到賴因因=)'
哈哈~
成長剪影個時,
要寫咩3個自豪既野同3個要改善既地方,
講自豪既野講得好hapi=)'
點知講要改善既地方就,,,,
自己講第1句就超想喊..-v-'
呢年發生左太多野啦,
自己變到諗野諗到灰哂,,,,
越講就越喊囉=口=' (miss mak會唔會嚇親呢xD' )
如果我再係咁落去...
可能我會試下搵社工啦...
F.1都有搵過=)'
完左就返屋企,,
食左D野,
2點同程出街=)'
去左KF,,陪佢買c0mic,
之後食左唔少野-v-' ( 我係話佢牙..xDD'' )
我冇$$哇..T^T
去左夾公仔,,,,
都好內冇夾公仔囉...
我用左20蚊到...
佢用左成80幾蚊...=!='
開頭我夾個時隻公仔本來係夾到咖,,
點知...個條跳0ut住左係個口個邊度..-_____-''
仆街牙.<''
不過...可以叫人開左佢攞出黎啦-v-'
都係個口度啦=)'
我夾左2隻,
佢夾左3隻,,我唔拉佢佢都唔走..!!
相相~


好開心4點幾走左..!
因為佢地4點幾就黎左kf..=!='
ps. 走得快,,好世界..=)'
有冇人想睇我第2篇作品牙?
冇人有反應既..-3-''
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 202 | »
|