忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 7 月 3 日  星期五 


2009-07-03
  

今日...
真係仆街-v-'

8點3係hall下面練舞,
1D係上面...
天牙,,,願主打9我../.\
大家明咖啦...唉...-3-'

隻舞總算搞掂...
起碼叫做有個形啦...
開頭叫極班男仔都唔圍圓圈,
所以攞左個大聲公,
點知秋玲驚左佢..姐係個咪._____.||
我叫左2次-V-'
佢地都唔聽我講既-3-'

9點9完左,,
要上返課室練,
諗...' 1D係hall,,,咁佢咪..?! ''
未行到出門口已經見到=!=
金金摭住佢...xD''
出左hall門口..
自己望返後面...=口='
我犯賤(!)

搵makmak睇pr0ject D野,
問卷0K牙=)'
睇完之後杜杜無啦啦問...
''miss mak你係咪帶cion?''
好無奈..-__-''
哈=)'

上去課室跳左2次走人,,

出學校個時..
miss張叫我攞返d証書,
成村人(5個0.0)等我返屋企^^
哈哈~

打機識左個fd-v-'
佢又係住青衣=)'
有緣有緣.0.
佢都係學琴呢..xD''

d0wnd0wn地....
D眼淚
又黎啦...0.0

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-07-03 09:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 7 月 2 日  星期四 


2009-07-02
  

琴晚又再次失眠啦,,唉/.\
亦因為咁...
食宵夜..哈=)'
今日,,,
夾公仔夾到high左...xDD''

11點半返去成長剪影,
見到賴因因=)'
哈哈~

成長剪影個時,
要寫咩3個自豪既野同3個要改善既地方,
講自豪既野講得好hapi=)'
點知講要改善既地方就,,,,
自己講第1句就超想喊..-v-'
呢年發生左太多野啦,
自己變到諗野諗到灰哂,,,,
越講就越喊囉=口='  (miss mak會唔會嚇親呢xD' )
如果我再係咁落去...
可能我會試下搵社工啦...
F.1都有搵過=)'

完左就返屋企,,
食左D野,
2點同程出街=)'
去左KF,,陪佢買c0mic,
之後食左唔少野-v-' ( 我係話佢牙..xDD'' )
我冇$$哇..T^T
去左夾公仔,,,,
都好內冇夾公仔囉...
我用左20蚊到...
佢用左成80幾蚊...=!='
開頭我夾個時隻公仔本來係夾到咖,,
點知...個條跳0ut住左係個口個邊度..-_____-''
仆街牙.<''
不過...可以叫人開左佢攞出黎啦-v-'
都係個口度啦=)'
我夾左2隻,
佢夾左3隻,,我唔拉佢佢都唔走..!!
相相~




好開心4點幾走左..!
因為佢地4點幾就黎左kf..=!='
ps. 走得快,,好世界..=)'

有冇人想睇我第2篇作品牙?
冇人有反應既..-3-''

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-07-02 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛