今朝6點15分起身...整野!!
去到天水圍,搵極都搵唔倒jojo..
燥...之後先話係天水圍~~""唉.
之後坐車返學...返到學校集隊!!
比人捉襪-.-..話有adde標誌係到..=.='
之後去左123室等買襪換完之後上班房..
除返對襪之後睇書..通識堂..
第2堂maths..落到去勁悶~~冇野做..
小息去左食野,又攞左個三文治唔駛錢-.-"
食完之後上返去....
英文堂,作文...好快就作完~~之後冇野做等落堂..
宗教堂做作業,之後睇書...lunch~~
飲左包野之後猜波,好悶=.=""
上返課室企業堂,睇書..~~
之後中文老師叫醒左我-..-"oh my..原來睇睇下訓著左~
訓到去中文堂,個枒sir見我訓左係到叫我起身,之後一路睇書一路做作業..
放學....同茵茵,淇淇去左好易記食野@@"~~
茵茵話減肥冇食到,埋單之後佢就去左買左3個燒餅食-.-"
之後同佢返返學校,淇淇返屋企...茵返學搵pp..
我返學搵jojo,講左幾句之後坐陣,5分鍾倒就閃人..~~
坐車去友愛....練青苗!!!累爆=.=""""
青苗...每次青苗都係讓我重獲信心!!好開心..
雖然今日打得好差,但咁係因為身體累得很既問題..
但青苗仲feel到自己既手感一路都存在...~~
今日同平時一樣做體能做死-.-"之後練波...枒sir調左我去試下後2@@"
新位....完全唔識~~但枒sir話我打得幾好-.-"其實一d體能都冇..
到最後得返10分鍾開gm,都係打後2@@"比人炸爆,勁樣衰!!
因為第一次打唔係好識轉線....~~開波開左一球第二球就out..
但今次都係feel到自己手感存在,所以對自己都好滿意..
只係身體真係好累,先打得咁差.....love青苗!!
打完之後b-fing一陣就閃..
打比jojo,頂..返左屋企!!!唉.....之後自己由總站坐到總站返屋企~~
返到屋企勁累,洗衫洗到傻...之後玩陣電腦就訓!!累爆...
好彩黎緊星期3唔駛練青苗,如果唔係買定棺材都似
|