今朝8點幾起身..學界!!
10點幾去到天水圍體育館~~
10點30分開波.....vs屯天..
輸2:1..第一埸win,第2,3埸輸!!
第一次發咁大脾氣我真係~...
因為我未試過可以比我學校既隊友話我!!
加上我不是錯的全部...我已忍受你地d咁既技術!!
仲要發我脾氣先~~有咩資格??
肥雞都係到....
打完之後肥雞請我坐的士@@"去睇波連比賽朗屏體育館..
輸左,別哭!!機會多的是...對下一次比賽要更努力!!
之後同肥仔係到睇波,宏同樊欣黎左...
睇唒之後打波...勁累!!!!
之後同肥仔,宏,樊欣坐車返家...
返到屋企...放底唒d野!!!
同屋企人去食野..~~食完返屋企..
玩陣電腦,搞掂唒d野訓覺!!!
聽日要青苗....help>.<"
|