今朝6點30分起身~~好累!!唔想起..
之後整野.搞掂唒~~出門..
jojo sd左sms黎去天水圍等!!
去到一齊坐車返學~~~~
sor翹,我唔知你會等我-.-"
可以預早話聲嗎??
返到學校集隊...之後上堂!!
電話冇電,琴晚明明有差..次線~
第一堂english..listening超低分~~
得22分....~~~~~~~~
第二堂通識,50.5分..shit!!!諗住6字頭..
最後2題有10分1分都攞唔倒..唉!!
小息食野.....之後就返上去
pe堂度高,磅重...唉~~~好灰.
高得1cm..又重左4kg..唔知點算!!
唔夠運動嗎??????????????????
之後maths..36分,進步左4.5分..~~good!!
36分好盡架喇maths....
lunch..多謝miss lau請我食飯@v@"
好正~~~~~之後全程打波..
中文堂,listening 52分,合格竟然-.-
作文記述文70分有51分,唔錯..
實用文30分有10分,個題紙原全唔清楚佢要寫咩..
佢好亂,咁岩果日考果個又係老麥,都on99..掛住嘈佢!!
如果第二個老師問一問佢d野佢一定答返,咁我就唔駛得10分..
作文2篇加埋都係唔合格~~~~
最後去左禮堂聽野,.悶到嘔電!!!
4點放學..猜陣波~~~~
之後佢地練波,我要留力一陣青苗...
肥老闆請左我去食雲吞面..xd"thz...
之後就去坐車去友愛..撞到湯雞!!
次線...........~~~~~~~~
去到換衫,杰同聰都唔打比我囉-.-"
之後練波....好累累累累~~
大部份時間都做體能,長情唔想提..
練到8點死左-.-"換衫,去澤fung..
搵埋jojo一齊返屋企~~~~~~
返到屋企玩陣電腦,搞掂唒野即訓..
唉....好煩!!
|