今朝6點30分起身..整野~~
搞掂出門,坐車睇書..
jojo sd左sms黎天水圍等~~
去到一齊之後坐車返學..
返到學校集隊,煩!!!!
之後上堂,第1,2堂中文..
2堂都作文,要作450字-500字..
作左1堂就作完-.-"仲作左650字@@"
之後第2堂睇書................
小息,又攞左個三文治..~~~全靠黃兒.
之後上左d班課室食..~好核突,點解個個都要除衫.
maths,做工作紙...好悶~
通識,睇書睇睇下訓著左...訓醒就lunch~~
落去食野wif黃兒,地皮,古,小丸子..唔記得仲有冇,唉...又係食果d野!!
食完之後買糖返上去...一陣就食唒-.-"
2堂英文,悶到死.....~~~第1堂教書,係咁學英文..唉!!真係好難~點算..
越黎越難..最好的一科看來就此告別!!
第2堂唔記得做咩,又有假期功課做,好彩全部都係選擇題,可以亂黎..
同埋一個reading report..好易!!對我黎講..
希望其他課唔會有~~~...
放學之後竟然冇留堂,黃mm話留左我堂,但都冇..
可能琴日"保"課請埋..~~good..
之後冇野做,同pinky傾計..傾左好耐!!唉...
傾返學界好多野,我可能真的有錯,但不是全部..
之後同左ling,coco,pinky去運動埸..
同ling,coco跑~~跟本你地都留力-.-"
算吧.......~~~~~之後jojo走得..
叫佢黎接我一齊走.~~~~~~~
返屋企...........................
返到屋企整野,玩陣電腦..訓!!仲係好累=.="
|