今朝6點15分起身..整野~~
之後jojo sd sms黎話想遲到-.-"
話8點鍾天水圍等..還掂第一堂maths~同埋今日星期5..
陳德威多數會幫人請留堂,所以同佢遲..
去到之後坐車..點知仲未遲到仲可以返學~
不過都唔返,去左m記食野~~
食完之後周圍hea,去左大興體育館坐..
好無聊...~~~
之後9點15分返學...
之後去返課室,攞返maths要做既改正...之後就落堂~~
第二堂art..好快晝完野冇野做!!
小息又攞左個三文治,仲未肚餓食完野..
所以攞返課室..........
企業堂,食左個三文治同埋睇書.....
中文堂~睇書..同埋做默書改正..
lunch..飲左包野就猜波~~~..
完左之後就返上課室,英文堂..
reading story book,但我訓左陣.之後就睇書..
通識,比第二個姑娘攞左呢堂用黎教性教育!!!
好無聊.........等放學~~~
放學之後搵bibi,jojo去澤fung醒醒神..
之後返學睇足球,睇完之後就幫女仔練波..
聽日比賽,加油!!!第一名就是你們~~
6點幾閃人,返屋企換衫整野...
lovely打黎話到,之後8點同佢一齊過天秀
好小人,不過開始黎緊..打打下6打6..
同merry,micky,朗,燒賣,聰打..我又打後2@@"
唔想守波,又冇其他位打,中間又唔岩打..所以打後2~
有幾球都殺得唔錯,不過有時升左個波個網我就唔夠人頂!!
開波開始試緊第二種走步方式..未熟悉,應該唔錯..
學我偶像的~~~~~~~~~~~~
唉..好煩~~成日嘈交,真係唔想打!!!
win左好多埸之後輸左,等多陣就關燈.
同merry佢地去左買野飲,shan都黎左@@"
唔知做咩冇黎打波,
之後同merry佢地去天秀吹水..吹到12點幾閃人..
返到屋企1點幾搞掂訓覺..6點幾仲要起身練嘯天..
都唔知點算!!
|