今朝7點15分起身..~~~
之後整野..8點幾出門~~
去大興體育館練嘯天.."
去到達sir同陳銘聰都係到.其他人未到!!
坐一陣..9點開始~~~
傑仔都係到....我第一次黎-.-"
練波冇咩特別,好悶~~個個都唔識,又冇野想講!!
所以好似平時咁......
練到12點,之後達sir話叫我同佢地一齊出去,成班出黃大仙..
去幫手實習球證我地落埸打.....
去到食野,枒達請左=.="~~
之後2點30分倒去到開始,比左件嘯天衫我著黎打..
打到去夜晚8點先完-.-"超累.....
d球證又傻下傻下咁喎個個都,咩都吹~~~
wong waiwai都係到,佢打到6點走左lu,好勁-.-
8點之後我唔同佢地食晚飯..走左~~
去天秀!!9點幾返到天秀,見到梓恩feel到好有安全感..訓左係地下!!
累到唔知點,手臂痛得好勁,睇黎真係要再睇下醫生~~
之後先起身去放底野,再猜波....
冇落埸喇已經,猜到關燈~~~
食野wif 雯,彤,偉哥,聰,dun,fingK,波連,莊彤,唔記得咁多~~
食完之後佢地就返家lu..我就過天秀公園搵merry,枒朗,佩華等等人士..
都好多人係到~~~~~~~
吹水,之後講鬼故囉-.-"勁驚..
1點幾震震走左,我地去食野,冇錢..所以叫燒賣陪我上屋企攞錢~
自己唔敢上..落到去食完野~~佩華同女班走...
我,merry,micky,燒賣4個去左公園吹水,3點15分閃人@v@
勁眼訓,因為打完咁多個鍾頭波好辛苦~~~
返到屋企qooza都唔打,沖完涼訓覺!!
|