↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
丸子;-* (babeii_l0v3u)
屁屁
bobo
熊貓
枒糖
`'_王令_"* (ling1995)
叉包
哈比
呀翹
. (klops123)
華華
小米
毛毛 (tllfjuno)
小丸子
kawaii
-SIUBABE;D (s1ubaulu1)
冬姑
丫ling
枒蕉
★`怪獸仔 (eve456999)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 3
累積人氣: 5478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 鬱悶 分類: 未分類

今朝6點30分起身..
整野~~之後左尾班..
同jojo一齊坐西ti返學~~
今日考中文,listening都唔算大問題.
閱讀都有d唔掂!!!!
最離譜就係我最好既寫作竟然係最唔掂~唉...
今年都唔知咩事,最好既oral又唔得,而家中文寫作又唔得..
真係靠係英文喇今次!!如果英文都唔得我都唔知點算..
小息果時去左小食部,見到pp,cici,momo,茵茵,威威等人士.
話我著校服好睇@@"可能係既,不過真係好唔舒服!!
我唔會再著架喇呢個考試,你地見到一次真係lucky!!xd"
12點放人,等jojo等左勁耐囉~~
之後同佢一齊返去!!.....
見到d埸景令我有一個決心~~嗯..加油!!
坐車途中又撞到fing k..真係好巧合!!
我唔叫佢佢都見我唔到,我就係佢旁邊好耐-.-"
之後叫左我今日去打波......good~
之後jojo落車,我返到屋企叫外賣..
食野,換衫..玩電腦...
5點幾見到dundun行緊去天秀,我都落去lu..
落到去同佢猜波,隻手好痛-.-"
到到猜波都會痛得咁勁!!點算...
之後fing k同佩林都黎左lu~~2打2..
雖然冇人跟隊,但都打得好正!!
未試過咁樣,第一次同dundun拍..
很好,好好的拍擋xd""
之後莫no黎左,過多陣雯,中杰,偉哥都黎埋..
我地打左好耐..超累!!
之後計分win左佩林同fing k@@"奇蹟!!
之後輸左比莫no同雯..之後就冇win過lu好似~
不過都打得好正!!~~
跟住燒賣果班人都黎左..
打6打6..~~有個遵理真係好黑人憎!!
6打6同dun,肥wun,莫no,威哥,肥雞一齊打..
都係hea住咁打,不過都好好個氣氛!!
之後遵理條友竟然串肥wun,搞到肥仔咁樣~
所以同佢猜波果時都勁打佢,波品又唔冇..
打唔倒個波都要強硬打..不過由佢,佢自己拾波~
打到10點倒同佢地走lu..佢地話肚餓,但我唔想食飯..
所以買杯野飲就返屋企算lu~~
返到屋企整野,沖涼..玩陣電腦訓!!
聽日考圖傳..shit~~