今朝7點55分先起身..~
仲要係因為陳家豪打黎我先醒左!!
jojo又sd左幾個sms黎問我係邊..
原來我自己冇教鍾,所以冇醒到~shit
因為家豪仔幫我帶圖傳d野,sor喇要你今日白攞!!
下次請你飲返野~~~~
之後又應返jojo叫佢唔駛等我..
所以今日冇返去考試!!!!!!!!!!
整得黎返到去都考完~
之後打電話返去請病假話頭痛...
再訓過~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
訓到12點幾起身,玩電腦...
落左去同dad食野,之後上返黎全日係屋企!!
超悶~~~~~~~~~~~dundun佢地又話唔打波..
夜晚打返比陳德威,有得"保"考..太好了~
攞返幾分都好過冇....叫我聽日放住圖傳d野係佢到先~
下星期一/二"保"考多數,不過要聽日交左家長信先..
之後打比家豪仔叫佢聽日攞比我,聽日佢都考圖傳..
叫佢放學打比我!!thz唒你..
之後夜晚冇野做,訓......
聽日考maths...最差既一科!!
|